Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skoleopgave: Facebookside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg går på KIE (Koldingsegnens Idærtsefterskole) Hvor jeg går i Tema, hvor vi har en opgave, omkring innovation. I min gruppe ville vi gøre noget med papirspild, så mit spørgsmål er: Hvad kan vi gøre bedrer? Hvad syndes i om vores side?

Hvis i kan lide det i læser må i godt smide et like Smile1

Linkhttps://www.facebook.com/PaperPile-175346582816270/?ref=hl

Hilsen PaperPile/Mathias  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Print på begge sider, køre alt digitalt, hvis der er 5 forskellige procedurer der altid skal udføres/udfyldes så cut dem ned til 1, osv. osv. osv.

Hvad er det for en 'side' du vil have at vi vurderer? 

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Tilmeldt 8. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Hoffmann:

Print på begge sider, køre alt digitalt, hvis der er 5 forskellige procedurer der altid skal udføres/udfyldes så cut dem ned til 1, osv. osv. osv.

Hvad er det for en 'side' du vil have at vi vurderer? 

Holder ikke altid i praksis. Jeg arbejder på en stor arbejdsplads, hvor duplex er krævet som standard, resultatet er at mange kommer til at printe ud på begge sider, men vil have det på 1 side og derefter printer det igen. Der var altså pludselig 50% papirspild ift før.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er en hage ved alting - og det er et godt argument for, at den løsning ikke altid dur i praksis :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)