Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny SaaS hjemmeside - Bedre konverteringsrate

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er i gang med at lave en ny service, der skal forsimple Google Analytics, rapportering og give indsigt, så man kan forbedre sin hjemmeside og få mere ud af sin data. 

Servicen hedder Mimer Metrics og her er linket: https://mimer.io/

Lige nu har vi et marketing site oppe, som viser servicen som den ser ud lige nu (vi udbygger og forklarer mere, så snart vi har noget klar).

Målet er at bygge en mailliste op, så vi kan se der er brug for denne service. Jeg skal derfor fremhæve mail-tilmeldingen. Har I forslag til at forbedre den og sørge for, at besøgende har lyst til at skrive sig op? Andre forbedringsmuligheder er selvfølgelig også meget velkomne!

Håber I vil give jeres feedback :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Henrik

Lige nu er din side ned, men i er måske i gang med at arbejde på den

//Morten

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kunne vært rart at få lidt mere info omkring servicen. Hvad der kræves for at komme igang, hvad skal man selv opsætte osv. Det kunne være godt at se de dashboard som i siger forenkler data. Med mindre det i tilbyder virkelig er unikt som noget som enhver har behov for er det svært at få lokket folk ind. Ligenu virker det som at i kun vil udvikle servicen hvis interessen er stor nok.

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg kan godt se din pointe. Lige nu har vi ikke så meget at vise, men jeg laver en FAQ med det samme, så vi kan besvare nogle af de spørgsmål vi får. Fx dit om hvordan man forbinder :)

Så snart vi har noget at vise, opdaterer vi hjemmesiden, så det fremgår. Vi udvikler servicen uanset hvad, så kan det bare være nogle features kommer til at se anderledes ud eller være ændret i funktionaliteten.

VH Henrik

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten, der var lidt udfald. Vi bruger wpengine.com og CloudFlare.com, så det skulle ellers være skalerbart og køre rigtig godt - men selvfølgelig ikke lige de 15 min efter jeg skrev her, haha :)

Morten Hjorth Nielsen:

Hejsa Henrik

Lige nu er din side ned, men i er måske i gang med at arbejde på den

//Morten

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

HenrikSC:
Morten, der var lidt udfald. Vi bruger wpengine.com og CloudFlare.com, så det skulle ellers være skalerbart og køre rigtig godt - men selvfølgelig ikke lige de 15 min efter jeg skrev her, haha :)

Tjah... det er jo altid lige når man har posted sådan en opslag at det går galt Wink

Nu har jeg kigget lidt, og ejg tror godt jeg kunne være interesseret, men du mangler lidt på forsiden der fanger mig. Jeg mener Google Analytics er jo gratis, hos jer skal jeg vel betale (og hvad får jeg for det?).

Jeg kan sagtens følge det problem i adresserer, at få noget fornuftigt ud af google analytics er ikke altid lige simpelt, den pointe syntes ikke i slipper godt afsted med at få afleveret - har i evt overvejet at få levet en lille video der viser hvad jeres løsning hjælpe med, eller måske nogle illustationer der på en eller anden måde understreger hvad der er for et UVP i kommer med.

Anyway - held og Lykke med projektet

//Morten

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback, Morten.

Ja, vi skal have lavet video og bedre materiale. Vi er snart færdige med dashboard-delen og så kommer den op på hjemmesiden og i nyhedsbrev. Vi laver en feature eller tour side, så man kan se, hvordan det fungerer praktisk.

Jeg kan sagtens se, at det er svært at regne ud, hvad værdien bliver, når der ikke er mere information. Det bliver der lavet om på i løbet af de næste to uger.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Henrik

Du kan sagtens få lave video mm før i er færdige med løsningen - og faktisk er det en god idé. Jeg har på et af mine projekter fået lavet en sådan video hvor vi præsenterede løsningen på baggrund af mockups længe før vi var færdig - det gav os noget værdifuldt feedback således at vi kunne få snævret vores Scope endnu mere ind (= mere udviklingsomkostninger og hurtigere release).

Anyway - nu har jeg signet op til jeres mail liste, så jeg glæder mig til at se hvad der kommer.

Har du brug for lidt feedback og sparring, så er du velkommen til at tage fat i mig, det kan jo være at jeg har et par kunder som også kunne have glæde af jeres løsning 

//Morten

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mange tak for feedback! Hvilken service brugte du til at få lavet videoen?

Hvis du har lyst, kan du bruge beta-bruger, når første etape er klar. Så kan du se om det er noget for dig og jeg er også meget interesseret i din feedback der :)

Morten Hjorth Nielsen:

Hejsa Henrik

Du kan sagtens få lave video mm før i er færdige med løsningen - og faktisk er det en god idé. Jeg har på et af mine projekter fået lavet en sådan video hvor vi præsenterede løsningen på baggrund af mockups længe før vi var færdig - det gav os noget værdifuldt feedback således at vi kunne få snævret vores Scope endnu mere ind (= mere udviklingsomkostninger og hurtigere release).

Anyway - nu har jeg signet op til jeres mail liste, så jeg glæder mig til at se hvad der kommer.

Har du brug for lidt feedback og sparring, så er du velkommen til at tage fat i mig, det kan jo være at jeg har et par kunder som også kunne have glæde af jeres løsning 

//Morten

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)