Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du undværre 2 kroner....til en Gavefabrik?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PS hvis du er lidt smart, så spørger du Martin Thorborg (han ser sikkert tråden nu, når hans navn er nævnt), om han ikke vil dele din indsamling på FB, Twitter, G+ mm. 

Han kan med sikkerhed få en masse flinke mennesker til at give en skilling, så du kan nå dit mål! :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega god inspiration! Tusind tak Jesper Laugesen :D

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-seller - du er jo genial! :) Jeg har hermed tilbudt ham en af mine fotorealistiske portrætter, i byttehandel for lidt reklame :D Mange tak for fiffet! :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rikke jeg tror det bliver rigtig svært at finde 100000 til leje af lokaler mv.

Har du tænkt på at spørge de lokale skoler om ikke du må låne/leje deres formnings lokale efter skoletid?

Har du overvejet om kommunen vil yde tilskud, lidt som hvis du lavede musik eller bare kaldte det en pasningsordning efter skole? (er jeg naiv nu?)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A
Jeg skal også betale skat og moms, af de 100.000 kroner. Og når der er lagt depositum er der ikke meget tilbage, til indretning. På det tidspunkt, vil jeg forsøge at søge donationer :)

Jeg har forhørt mig hos teknisk forvaltning. De har ikke svaret.

Jeg kan sikkert godt låne foreningslokaler (i medborgerhus, på bibliotek mm.) så må jeg ikke benytte det kommercielt. Dvs. jeg ikke må være kreativ og arrangere børnefødselsdage, tøseaftener, mor/barn kreahygge og alle de 1000 andre ideer jeg har, der kun kræver 1 ting for at blive eksekveret: Et passende sted at være. :)

Du er ikke naiv - det er nok mig der er det. Og ukuelig optimist.... Det her må og SKAL lykkedes! :D

God aften :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke

Super fed ide! Kunne sagtens forestille mig, at du har fat i noget, der kan blive til en virksomhed!

Men jeg tror du skal blive lidt skarpere på selve konceptet, jeg syntes det er lidt for abstrakt nu. Måske skulle du tage dine tre bedste ideer, og så lave en afstemning her på Amino. F.eks. kunne du vælge at gaven var et portræt og så fokusere på det. Nu konceptet bliver skarpere er det meget nemmere, at markedsføre.

Jeg tænker ikke, at du har brug for at leje et fast lokale, er det ikke muligt, at finde et lokale du kan leje på timebasis, på den måde bliver din forretning meget mere stabil overfor dårlige tider.

I stedet for at leje et lokale kunne du så ikke finde en ung web, der mangler referencer, som vil lave din hjemmeside så man kan købe gavekort til din ydelse. På den måde, kan du sælge fra dag et og så afholde arrangementer, når der er kunder nok til at betale for lokalet og gerne lidt mere til :-)

Held og lykke med projektet, jeg bliver selv far til en lille datter i januar, så jeg håber at kunne blive kunde om nogle års tid.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby :)

Det må være dyrere at leje på timebasis, end det er at leje noget fast? Lidt lige som at det bedre kan betale sig at købe sin egen bil, end at køre i taxa hele tiden :) Det er mit mål, at gøre det til min fuldtidsbeskæftigelse. Og jeg har et hoved FYLDT med inspiration og ideer til, hvordan jeg kan maximere konceptet... Jeg mangler bare stedet. Så snart jeg har et passende sted (der er "mit" til at gøre med, hvad jeg vil) - så skal første del af koncepter udføres: Eventyrlighed.
Jeg er som kunstner overbevist om, at hvis jeg kan skabe nogle fantastiske og inspirerende omgivelser for børnene, så kan de skabe underværker ;) Jeg ønsker ikke en helt almindelig traditionel billedkunst skole, i "kedelige kommunale" omgivelser, eller institutionslignende faciliteter. Det møder de jo alle vegne.... Jeg vil give dem magi og eventyr! En legeplads. - Et sted, hvor det store fælles arbejdsbord, er LAVET til at blive "svinet til" og malet til med historie. Gulvet lige så :) Et sted hvor man må "snavse" og hvor der kan udbryde spontan glimmer krig. :)

Men også et sted, jeg kan bruge i dagligdagen, til min anden kunst.

Jeg har mange ting til konceptet, som jeg ikke helt "tør" fortælle så meget om. Det er klart, at skulle der stå en mere end gavmild donator, så ville vedkommende selvfølgelig få indblik i den fulde forretningsplan. - Men med denne indsamling, håber jeg blot på en skilling, fra folk. Derfor føler jeg ikke, at jeg skal indvige alle i alt. Slet ikke eftersom det hele synes at blive meget vel modtaget i lokalsamfundet. Jeg vil jo nødigt have at andre render med ideen ;)

Med det sagt, så er jeg glad for at du skriver hvad du oplever. Du kommer med virkelig god kritik, som har tvunget mig til at tænke over flere ting. Mange tak for det! :) For det er naturligvis alfa/omega, at læsere af opslaget, og mulige donatorer, FORSTÅR hvad det går ud på. Og det er op til MIG, at formidle budskabet sådan at de gør.

Rigtig glædelig jul, til dig og dine! Og TILLYKKE med den lille ny :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)