Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du undværre 2 kroner....til en Gavefabrik?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle :)

Jeg prøver VIRKELIG hårdt på, at skabe et ordentligt liv for mig selv og mine børn. Jeg har fået en hård start, på livet. Og det har derfor været en sej rejse! Når man ikke selv tror på at man er god til noget, kan det være svært at peje på, hvad man "skal være, når man bliver stor".

Men nu, har jeg fået en ambitiøs ide, som jeg håber at I vil være med til at bakke op om! - Men jeg skal bruge nogle penge.

Jeg er på kontanthjælp, så der er ikke nogen, der vil låne mig til startkapital - og jeg har ingen penge at sparre af.
Jeg har haft en annonce, på Amino kapital - uden held. (Fordi jeg ikke anede hvordan man skulle snakke, med investorer).

Jeg har derfor åbnet en CrowdfundingBig Smile Jeg håber virkelig at I vil være med til at støtte op om ideen - og min fremtid <3 Jeg VIL bare SÅ gerne ud og bidrage!

Selv en dråbe, gir ringe i vandet. Wink

I kan se mere her:
https://www.booomerang.dk/proje…/gavefabrikken-tilbud-boern/

Hvis ikke du selv har lyst til eller mulighed for at hjælpe, så ville jeg blive MEGA glad, hvis du alligevel ville sprede rygtet vidt og bredt. - Det SKAL bare lykkedes!

Jeg ønsker Jer allesammen en rigtig god jul <3

www.facebook.dk/dimseriet

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en god idé du har fået. Der findes et lignende koncept på Gl. Kongevej tæt på der hvor jeg bor hvor man kan lave keramik: http://www.creative-space.dk/ Der sidder altid folk når jeg går forbi :)

Har du regnet på det? Hvor mange kunder skal du have igennem om dagen for at det hænger sammen?

Ønsker dig al held og lykke med det.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PashminaWear - Mange tak for dit svar og dit spørgsmål :)

Jeg har selvfølgelig regnet på det (så godt jeg kan) - og jeg er nået frem til, at jeg skal have 15 børn om ugen for at kunne kalde det for et "eksistensgrundlag". :)

Dette vil jeg opnå ved at lave 3 ugentlige hold, á 2-3 timer. Og så med 5 børn ad gangen, hvilket er realistisk i forhold til, at jeg jo ikke er pædagoguddannet :) Og så åbent hus en gang imellem. 

Holdene, skal være "dynamiske" - altså ikke årsbaserede, men fra gang-til-gang (Med booking via hjemmeside). :) Der er ikke som sådan tale om undervisning - Vi skal bare have det SJOVT, være multikreative og lave nogle flotte kærlige gaver.

Jeg er kunstner, og drømmer om at bruge "Fabrikken" som atelier i dagligdagen - når jeg ikke har hold. Her kan jeg supplere indtægten lidt ;) 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne virkelig godt bruge noget "Amino karma" :) Og også hjertens gerne gode råd til, hvor jeg kan linkbuilde for min sag.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du været rundt på institutionerne (+Netto, Fakta og .....) i området og hængt dit budskab/tilbud op? (Det ville være gratis og aktivt)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Har du været rundt på institutionerne (+Netto, Fakta og .....) i området og hængt dit budskab/tilbud op? (Det ville være gratis og aktivt)

Hej Per :)
Nej, det har jeg ikke! Det var da en rigtig god ide - mange tak!

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal nok lige regne en ekstra gang eller to på dine tal.

Dit eksistensgrundlag, som du skriver, omhandler 15 børn i ugen. Hvis vi går ud fra dette, og regner med de ca. 200 kr., som du selv kommer bringer frem i dit Boomerang opslag, giver dette ca. 12.000 kr. pr. måned. Dette er meget meget lavt, selv hvis du ingen udgifter havde overhovedet til materialer + husleje + diverse omkostninger + markedsføring

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis. Tak for dine velmenende ord :)

Jeg er kontanthjælpsmodtager - Jeg er ikke vandt til og har ikke behov, for så meget ;)

Og jeg har tænkt mig at sælge og supplere med min kunst og tegning, ved siden af :) Skal jo ikke kun arbejde 6 timer om ugen.

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også helt fair, men problemet er jo, af de 12.000 skal du betale husleje, el+vand og varme + materialer til udarbejdelse af gaverne, og så er der jo ikke rigtig nogen penge tilbage til dig selv. Du kommer jo ikke til at få udbetalt kontanthjælp når først du går i gang med dette projekt.

Har du regnet på dine ca. omkostninger pr. måned?

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt, laver jeg også andet kunst :) Bare ikke noget, som jeg kan gøre lige nu, fordi jeg er på kontanthjælp og ikke må tjene penge.

Se eventuelt www.facebook.com/dimseriet :)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)