Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en god e-mailsignatur? Martin Thorborg style..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer,

jeg har vovet mig ud i noget, jeg aldrig troede ville ske! Video blog, Martin Thorborg style...

Min første video blog, er en reminder på 2½ minut, der taler for, at lave en god e-mailsignatur! :)

I kan se den her:

Håber i vil se den, og gerne komme med lidt feedback! :)

Vh Daniel

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Spændene Smile


Jeg må nok sige, at jeg enten nok ikke helt 100% forstår "moralen" i videoen, eller i hvertfald ikke er enig ...?

Er din pointe at man bør have en reklame i bunden?



Det med mail-signaturer, er jo et lidt ømtåleligt emne, da der er mange meninger, og ikke noget rigtigt eller forkert.
JEG syntes f.eks. at det er vigtigere at der står CVR-nummer i signaturen (eller adresse), frem for et link til facebook.

Nu så jeg heller ikke ikke nogen hilsen i signaturen. Der bruger jeg personlig ikke m.v.h. - det er for upersonligt og konservativt.
Jeg skriver: De bedste hilsner / The best regards

Derudover foretrækker JEG også at have billede af mig eller medarbejderen i signaturen. Det skaber genkendelighed, og for mange kunder, leverandører m.m. er det rart lige at kunne få ansigt på nogle af dem, som man snakker med.
Uanset om det bare er et kort spørgsmål, eller længere korrespondance.

Så det var lidt tanker fra mig.



Men super god video Skype-Smile

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

onlineBRAND:

Håber i vil se den, og gerne komme med lidt feedback! :)

Vh Daniel

Hvad er pointen i denne video ?Wink

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hvad er pointen i denne video ?Wink

At du kan reklamere i dine emails.

Så når Daniel fra OnlineBRAND sælger brand produkter som røgalarmer, brandtæpper og brandslukkere, så kan han også lige sælge dem noget AdWords når han kommunikerer med kunderne.

Daniel

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:
Så når Daniel fra OnlineBRAND sælger brand produkter som røgalarmer, brandtæpper og brandslukkere

Big Smile Ja, dansk/engelsk er ikke altid nemt.

Det er lidt, som når nogle skriver "Skal vi hoste dit website?". Øh, nej tak..

Jeg synes iøvrigt det er en fin video - bortset fra, at det (af grunde jeg egentlig ikke rigtigt forstår) ikke er så smart at bruge billeder i sin emailsignatur. (Altså, jeg mener, jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke bare automatisk vises i en emailklient).

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per Bendiksen,

Tak for din feedback.

Moralen, er blot at man skal være bevidst om muligheden, for at indeholde reklame for et produkt, en event eller noget andet i sin mail.

Jeg modtager adskillige mails i dagligdagen der ikke har hverken en ordenlig signatur eller reklame. Men jeg er enig i at nogle firmaer ikke kan gøre brug af denne form for markedsføring. Det jo meget situations afhængigt.

Jeg skal arbejde med at have et skarpere fokus fremadrettet! :)

Vh Daniel

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IB,

Har du set videoen? :)

Jeg opfordre dig til at undresøge hvor mange mails du sender på en måned eller et år, og derefter at holde det tal op imod prisen på at få lavet en god signatur :)

Nå men et lader til alle er lidt i tvivl om målet med videoen. Så jeg må  nok prøve at være mere specifik næste gang.

Vh Daniel

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Du skulle vide hvor mange gamle mennesker der gik ind i vores butik, da vi var "iværksætter" og startede op på en trafikeret vej. De ville alle sammen købe forsikringer :) Haha.. Men navnet gør det jo svært..

Skulle mene det er ok at bruge billeder i mail signatur. Man skal bare hode sig fra advanceret HTML opsætning.

- Vi brugte ret lang tid på at "researche" den bedst mulige signatur, som virkede fra outlook 07 op til 13 /Office 365 + mac og gmail.

- Mac har lidt problemer med linieskift, og trykker signaturen lidt sammen, men alle kan vise billeder og farverne. Så den ser stort set pæn ud i alle browsers.

Vh Daniel

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

onlineBRAND:

Hej Per Bendiksen,

Tak for din feedback.

Moralen, er blot at man skal være bevidst om muligheden, for at indeholde reklame for et produkt, en event eller noget andet i sin mail.

Jeg modtager adskillige mails i dagligdagen der ikke har hverken en ordenlig signatur eller reklame. Men jeg er enig i at nogle firmaer ikke kan gøre brug af denne form for markedsføring. Det jo meget situations afhængigt.

Jeg skal arbejde med at have et skarpere fokus fremadrettet! :)

Vh Daniel

Uden at have set din video; jeg er enig i at der skal være en ordentlig, fyldestgørende signatur i en mail, men reklamer...... Man skal passe på ikke at få pakket sit budskab i mailen ind i ligegyldige reklamer, som i værste fald "pisser" modtageren af, og man dermed mister kunder.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor har du ikke set videoen?

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)