Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK domæne status reserveret

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt har et aktivt domæne status "Aktivt" når man søger på dem ved DK hostmaster. Men hvad betyder det hvis de har status "reserveret"?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

At domænet er bestilt registreret (ofte via hostingudbyder eller eksempelvis GratisDNS) men endnu ikke bekræftet overfor DK-Hostmaster.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit gæt er at det er fordi, der er en der har skrevet sig på vente liste til domænet og så har personen vel en hvis rum tid til at beslutte om personen vil overtage det ..

VH

Tim

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det der undrer mig er at jeg også har set domæner, hvor der står at registreringsdatoen er 1. februar, hvilket er mere end 6 måneders tid siden. Jeg synes det er lidt lang tid siden at den så står som registreret, så andre ikke kan registrere det. Bliver det aldrig frigivet? Nogen der kender en grænse?

Og kan det have noget at gøre med det her nye validering, som ikke er gennemført?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)