Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

> 2.500 tonerpatroner m.m. til laserprinter, fax- og kopimaskiner sælges til 60% af kostprisen HVORDAN ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære læser.

Ser du lidt på min hjemmeside vedrørende print – fax og kopi, er den både simpel og kompliceret. Hjemmesiden har ingen shop.

 www.a-b.dk 

... der er en del besøg men intet mærkbart salg. Nu laver jeg permanent udsalg indtil lageret er solgt.

Mit lagersystem er sat op i MS Access 2000 og har fungeret siden 1999 med 76.000 sager. Hver tonerpatron har sit eget iD-nummer.

Prissatte varer skal kunne eksporteres til shoppen, der ikke skal integreres med hjemmesiden. Når en vare er solgt falder den ud af shop´en.

Hvem har et råd til en brugbar shop som kan benyttes indtil lageret er solgt? Billeder af varen skal ikke lægges i shoppen da de kan hentes på Google billeder. Se f.eks. Drum DR-7000 (20K) 

Ring evt. 75667060

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære læser igen...

Måske kan det hjælpe nogen der ikke kunne se en løsning på sagen fra www.a-b.dk 30. nov. 2015

Ved en Amino som hedder www.e-hjemmeside.dk har jeg lejet en web-butik. Butikken findes nu på www.a-b-service.dk 

Kig lidt på den og se hvordan der er sat varer op med pdf-filer og med priser netto og brutto og rabat priser netto og brutto.

Da jeg har mange 1000 varenumre i økonomi-systemet har det været en nødvendighed at gøre shoppen overskuelig.
Med standard søgefunktionen Ctrl F kan man hurtigt orientere sig på alle sider.

Mine forenings venner som er en stor skare, kan også lukkes ind med eget login. Ud over forretning har den således et privat interesse formål.

Jeg vender tilbage her, når der er opnået det forventede resultat.

A&B

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)