Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

P2D.dk - Hvad skal det stå for?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hyggehejsa!


Jeg købte i sommers domænet p2d.dk
Jeg ledte efter et kort domæne (3 tegn) og det skulle klinge godt, og være til at huske.

Idéen er, at det skal blive en webshop her i det nye år.
Egentlig som et bi-produkt til min eksisterende virksomhed Debeo.dk

Det var meningen at man herigennem skal kunne købe noget merchandise fra mine artister.
CD'er, t-shirts osv.

Men jeg vil gerne udbygge med noget mere.
Jeg ved ikke helt med hvad, så jeg søger et godt navn, som kan være lidt universalt.
Og som passer med p2d.

Den oprindelige tanke var Purchase 2Day - Lidt smart i en fart, men kreativt syntes jeg selv.
Så har jeg leget lidt med tanken om Play 2Day og udbygge med musikinstrumenter eller lign.


Mulighederne er mange, og produktet er ikke den store udfordring. Det skal jeg nok få løst.
Men jeg vil gerne høre jeres bud på hvad p2d kunne stå for.

Hvis der kommer noget super genialt, kan der være at der falder en lille præmie af Wink

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 1. Dec 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 04:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej

Der er mange ledige domæner på 3 bogstaver, så tænker om du ikke skal finde produktet før domænet? 

Bare de sidste 28 dage er disse 3 kombinations domæner blevet ledige:

abn.dk, dph.dk, efy.dk, ekr.dk, eov.dk, ern.dk, fci.dk, gdg.dk, gil.dk, gna.dk, hbg.dk, hxc.dk, ibx.dk, irj.dk, jfs.dk, jtz.dk, lgp.dk, lvd.dk, mbg.dk, mgf.dk, nib.dk, nma.dk, nph.dk, oba.dk, odm.dk, oup.dk, pue.dk, qdk.dk, qtc.dk, rfa.dk, rld.dk, saw.dk, sdd.dk, swg.dk, udn.dk, ugd.dk, uhe.dk, uzo.dk, vct.dk, vvd.dk, wca.dk, wcc.dk, wjd.dk, wpt.dk, wrd.dk, ybs.dk, zbr.dk, wpk.dk, ydm.dk, eox.dk, qro.dk, nyj.dk, rdz.dk, hgq.dk, qtx.dk, ciz.dk, dxk.dk, unp.dk

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ikke det jeg spurgte om.

For nu har jeg jo et domæne. Og et ok navn.
Med et navn som Purchase 2day er det jo ligegyldigt om jeg sælger brætspil eller fjernsyn.

Det var mere, hvis nogen havde en sjov variation af det.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)