Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT - Kender intet til IT problemer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Pyha, SKAT har heldigvis ikke IT problemer lige pt.

Det vil jeg da lige prøve at forklare til den server error som bliver ved med at sige at de har Smile, på trods af jeg har forsøgt at gøre den tilfreds ved nødtvungent at anvende IE og private browsing.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Surt-  jeg har været inde mindst 6 gange i dag - for 3 forskellige firmaer og personligt i helt alm firefox men surt jo

Går ud fra du har haft tømt cash og genstartet - ked af at sige det, men jeg tror det ligger i din maskine, ellers ville det ha været alt ud over facebook iværksættersiderne - netop i dag med momsen - hvis der havde været længere nedbrud - men sikkert er jeg jo ikke - ud over egne problem fri ture

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker heller ikke her... men det ville da også være en overraskelse hvis det gjorde.

Jeg tror ikke jeg har oplevet op til en eneste momsfrist, hverken kvartal eller halvårs, at systemet har virket som det skal. Igennem 10 år som selvstændig.

Så man bør nok forvente at tingene ikke virker, og blive positivt overrasket hvis det en dag gør :-)

Jeg har dog heller aldrig fået strafgebyr ved indberetning 1-2 dage efter fristen - jeg ved ikke om det kan tolkes som at SKAT anerkender at der er problemer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Går ud fra du har haft tømt cash og genstartet - ked af at sige det, men jeg tror det ligger i din maskine, ellers ville det ha været alt ud over facebook iværksættersiderne

Kan kun give dig ret, men jeg oplever det jævnligt som periodiske fejl, forstået på den måde, at virker det ikke første gang, så virker den måske 2. eller tredje gang uden at jeg gør noget for det.

Når jeg bruger SKAT bruger jeg altid IE og så provate browsing, for at undgå cookies skulle have indflydelse.

Førhen når vi sad og indberettede manuelt i e-indkomst for ca. 20 medarbejdere, så var det stensikkert at efter hver anden, tredje indberetning så kom der en fejlside, og så skulle vi logge ind igen, tjekke om indberetningen var gået igennem, og så kunne vi lave 2-3 stykker igen. Det er vi heldigvis ovre, efter vi er skiftet til et decideret løn system.

Mest af alt tror jeg også bare jeg ønskede at hentyde til, at når de siger de ikke har IT-problemer lige pt, så er jeg, og sikkert mange andre, af den opfattelse, at de lider af et konstant IT problem.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Mest af alt tror jeg også bare jeg ønskede at hentyde til, at når de siger de ikke har IT-problemer lige pt, så er jeg, og sikkert mange andre, af den opfattelse, at de lider af et konstant IT problem
der er jo ikke skygge af tvivl om, at de mange gange har haft det også op til moms specielt - har bare ikke selv kunne fange fejl idag, og hverken skattefar på twitter eller skat facebook, eller ungiværk og iværksætter netværk, som normalt flyder over når skat hænger, har nævnt nogen som helst problemer under dagen. Men ja - det er da slet ikke ukendt de har det og ja -

nemID med java er skidt og må vel ud på et tidspunkt - Omvendt - så ryger det med at ha det som nøglefil på computeren, og man skal ligge med 3-4 forkellige kort - hvad jeg heller ikke ser frem til Stick out tongue

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)