Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at reducere svartid på serveren!?!?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mette

Det kunne da have været meget værre - 80/100 er ikke nødvendigvis helt skidt (selvom jeg ved at der er mange der sætter "baren" en del højere)

Jeg kan se at din side er en Wordpress side, jeg benytter selv WPengine, det har givet perfomancen på min side en meget fornuftigt løft - jeg ligger lidt ringere end du gør på den mobile visning, det skyldes at plugin som jeg anvender, og som jeg ikke vel undvære - så her ligger jeg på 74/100.

Jeg går udfra at du allerede har fået optimeret billeder og anvender et Cache Plugin - hvis ikke er der sikkert noget at hente der

Anyway, så er jeg sikker på at der er flere wordpress folk herinde der gerne tager et kig på din side - jeg kan også godt finde en der kan hjælpe

//Morten

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt testen et par gange, og hos mig får du 77 points på mobile og 87 på computeren.
Én af gangene jeg kørte, var scoren dog markant lavere, men det må anses som tilfældigt udsving.

Så det er da bestemt ikke skidt for en wordpress løsning med dropdown-menu, sliders på forsiden osv. (hvilket uundgåeligt giver en masse ekstra scripts osv.)

Når jeg kører en GTmetrix rapport: https://gtmetrix.com/reports/kuhrefysio.dk/E7WaRSNJ , så ligger din pagespeed på Grade A (95%) og Y-slow ligger på grade B (83%).

Det er altid fint med forbedringer, men det er nok ret minimalt hvor meget mere du kan få ud af det (uden at det kræver en kæmpe indsats vel at mærke).

Jeg ville fokusere tid og ressourcer på noget andet i dit tilfælde.
(p.s. du har et billede herinde der ikke loader: https://kuhrefysio.dk/om-kuhrefysio/personale-klinik-for-fysioterapi-frederiksberg)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side ligger på et one.com webhotel bag ved CloudFlare - det betyder hvis CloudFlare ikke kan cache siden (hvilket den til tider ikke kan).

De er kendt for ikke at have så god hastighed, du kan nok optimere dig ud af det med nogle plugins som f.eks, WP Super Cache - som laver statiske filer af din side i baggrunden (hvis du bruger deres preload funktionalitet).

Alternativt kan du kigge på en bedre løsning som giver dig flere ressourcer. Men det kommer selvfølgelig også an på om hastighed er noget du vægter på når du stiller krav til din hosting udbyder, og om det overhovedet er noget du vil ofre penge på.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Din hjemmesider indlæser på under 1 sekund for mig via diverse værktøjer. Mellem 700ms / 950ms, og med caching vil gentagne indlæsninger være langt hurtigere. Så hvis du har Caching opsat, så tænk du ikke mere på hastigshedsoptimering, og mere konverteringsoptimering istedet.

God dag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)