Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop udbyder men hvem?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Copenhagen Caking Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fundet, oprettet og ja, har en kørende webshop, som jeg er glad for.

Desværre er der nogle ting, jeg savner ved den og som udbyderen ikke kan levere.

Jeg er derfor i grundig overvejelse omkring at skifte hjemmeside og webshop, på trods af det kæmpe arbejde, jeg har lagt i det og kommer til at lægge i en ny.

De ting min nuværende udbyder ikke kan levere, er blandt andet en søgning, hvor jeg kan henvise til den konkrete søgning på web, uden at kunden selv skal foretage søgningen på ny. Og derudover vil jeg super gerne have automatiske relationer for neden af de forskellige sider, hvor der står, hvad jeg enten anbefaler at kigge på, når kunden kigger på det enkelte produkt eller at kunden ser, hvad andre kunder har kigget på før.

Jeg vil kunne designe hjemmesiden fuldstændig og forholdsvist let, så brugerfladen skal være simpel - uden at det kan ses på selve hjemmesidedesignet.

Hvilke hjemmesider/webshops kan I anbefale?

Jeg kører pt. på en brugerflade, der er støttet af Dandomain, så det ville være skønt, hvis det var en mulighed.

Mange hilsner Pernille
Copenhagen Caking

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Når du overvejer at skifte webshop system, er det vigtigt at du får et modul eller på anden måde kan lave 301-redirects fra dine gamle URLs, som peger over på de nye URLs. Dette sikrer dig at du ikke tabler linkjuice og dermed mister dine nuværende placering i søgemaskinerne.

Dette kan klares forholdsvis smertefrit, hvis blot du kan fremskaffe en liste over alle dine nuværende URLs.

Mht. til søgefeltet, er jeg meget i tvivl om, hvad du mener med at du vil henvise til den konkrete søgning på web. Kan du uddybe?

De bedste hilsner

Kathrine Svendsen, Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Copenhagen Caking Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kathrine

Det var heller ikke super klart formuleret ;)
Jeg tager lige udgangspunkt i mine egne produkter..
En kunde sidder og kigger på et spiseligt billede af Lynet McQueen fra Cars. Kunden kommer det måske i varekurven. Nederst på siden vil der så være en tekst, hvor der f.eks. står: "Har du set disse produkter" eller "andre kunder har også kigget på..". Og så vil der være to billeder. Et billede af nogle Cars cupcakeforme og et billede af et kagelys med Lynet McQueen. Altså varer der komplementerer hinanden og kan gøre kunderne opmærksom på, at der er mere inden for samme emne end lige det sukkerbillede, de havde udset sig.

Giver det mening?

Mange hilsner Pernille
Copenhagen Caking

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Pernille

Hvis du allerede har en side kørende hos dandomain, og hvor de ikke kan tilbyde de features du efterspørge, så skal du nok over på en anden platform - og ja, det er jo lidt "trælst" at skulle starte forfra igen.

Der findes en række store open source platforme du kan vælge mellem her, f.eks Magento eller Wordpress med WooCommerce.

Begge dele er forholdsvis simple at gå til - kan du bruge Word så kan du også bruge Wordpress. Dog er det som regel en god idé at allierer sig med en "teknikker", der kan tage sig af de sidste par procent som du bare ikke kan få til at opføre sig som du vil ha' det - de penge er som regel givet rigtig godt ud.

Derudover har du jo så en øvelse med nogle redirects som du skal have styr på, og selvfølgelig SEO osv, men da du jo allerede har en shop, så er det jo nok ikke nyt for dig

//Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Kolind&Oxe Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Jeg har erfaring med WordPress & WooCommerce, hvor du kan bruge nogle nemme moduler, som giver dig de funktioner og muligheder du efterspørger. WordPress er et CMS, og WooCommerce er et modul du installere til at lave webshop.

Du kan selvfølgelig få lavet unikke designs og funktioner i WordPress. Derudover, hvis du har en specifik løsning du vil have, så kan det laves.

Vi, i Kolind&Oxe, hjælper blandt andet vores kunder med opgaver, som den du efterspørger. Vi skaber webløsninger, og specielt optimering af disse, så du er til at finde på Google. Vi hjælper altid gerne, hvis du skal have hjælp eller andet.

Med venlig hilsen,
Sebastian, Kolind&Oxe.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hun mener med henvisning til den konkrete søgeurl er at hun vil kopiere browser url og så sende den via email- Hvis søgning er implementeret via POST eller ajax vil dette normalt ikke kunne lade sig gøre da url addressen så er domain.com/search men hvis der benyttes GET eller lign. så vil en søgning se sådan her ud: domain.com/search?kategori=1&text=bluser

Der er mange måder at lave det på men vigtigt at den eksakte søgning altid kan gengives via en url.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Caking:
"andre kunder har også kigget på.."

For at sammenligne med den webshop løsning vi kan tilbyde dig hos Danhost, så kan du selv udvælge andre produkter, som er relateret til dit produkt Lynet McQueen fra Cars. Disse relaterede produkter vises i venstre side i stedet for i bunden. 

Vi har planer om at der på et tidspunkt kommer en ekstra produktvisning i bunden, da vi løbende udvikler nye features til webshoppen, der kommer som gratis opdateringer til webshoppen.

Mht. til søgning på web:

Peter Sørensen:
Det hun mener med henvisning til den konkrete søgeurl er at hun vil kopiere browser url og så sende den via email
- Tak Peter.

Søgeresultaterne i vores webshop genereres altid som en selvstændig URL, så det burde ikke være et problem.

 

Du er meget velkommen til at teste, om du kan bruge webshoppen - Få tilsendt en webshop demo her: http://danhost.dk/webshop

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Jeg vil anbefale dig at kigge imod en open source løsning, såfremt du har et mere konkret behov til søgninger lokalt på din webshop. Udfra din beskrivelse heri tråden har jeg dog lidt svært ved at se dit faktiske behov, men jeg antager at det ikke er helt "standard". 

Vi udarbejder på vegne af vores kunder diverse webshops i WordPress CMS. Herigennem er der tonsvis af muligheder for diverse søge- og filteringsfunktioner igennem diverse plugins. 

Du er meget velkommen til at give mig et kald på tlf. 27 58 02 92. Så kan vi sammen, helt uforpligtende, finde ud af hvorvidt dine behov og ønsker kan løses i WordPress. 

Kan også fanges pr. e-mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
Hvis du allerede har en side kørende hos dandomain, og hvor de ikke kan tilbyde de features du efterspørge, så skal du nok over på en anden platform - og ja, det er jo lidt "trælst" at skulle starte forfra igen.

Det må være super trælst, at skulle skifte. Ved du om DanDomain kan udstøtte det som Pernille ønsker? 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Ved du om DanDomain kan udstøtte det som Pernille ønsker? 

Det antager jeg de ikke kan - det var jo det hun skrev.

En nærmere analyse kunne selvfølgelig godt afslører at hun vil kunne blive hos dandomain - men med sådan en bevæger vi os udenfor rammerne af hvad man får på et forum som Amino - i mit svar antager jeg at det hænger sammen sådan som hun skriver.

//Morten

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)