Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af webshop!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er igang med at starte en webshop op, men ved ikke hvilket "program" jeg skal vælge, nogen der har erfaringer inden for det område?

Jeg kunne godt tænke mig noget ordentligt, som virker, men samtidig ikke noget der er alt for dyrt.

Sofie

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie,

Kigger du på selv at gøre det?
Kan anbefale shopify, hvis det er det hele virker alt for kompliceret så skriver du bare en mail til mat@timothymedia.com

Så skal vi (www.timothymedia.com) Nok hjælpe dig med at lave en lækker kvalitets webshop til en billig billig pris!:)

Mvh Matias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie 

Det kommer selvfølgelig an på dit behov, men jeg vil som udgangspunkt anbefale dig at prøve kræfter med en WordPress løsning. WordPress er super brugervenligt, selv for den nye webshopejer. Samtidig rummer WordPress-universet tusindvis af muligheder ift. design og funktioner. Prisen afhænger selvfølgelig af dit behov - såfremt dit behov er simpelt og overskueligt burde du kunne holde det på et fornuftigt leje til at starte med. 

Du kan eventuelt se en række WordPress-løsninger på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer - Alle løsningerne som du ser her er udarbejdet i WordPress. 

Jeg vil meget gerne tage en uforpligtende snak med dig omkring dine muligheder med WordPress - Du kan fange mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller tlf. 27 58 02 92. Så kan vi snakke om dine behov og ønsker :-) 

Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matias,

Ja, jeg har planer om selv, at ordne det hele selv.
Tusind tak for hjælpen, vil kigge nærmere på det, og kontakte dig, hvis jeg har spørgsmål.


Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sofie,

Det et spørgmål med mange mulige svar, men de bedste svar får du, hvis vi har lidt mere viden.

Feks.
Hvad er dit budget?
Hvilken type produkter vil du sælge?
Hvor mange produkter regner du med at have i din butik?

Der er nogle folk der har nævt Shopify og det også en fin løsning, men der er et dansk alternativ som hedder Weebio 

Weebio har ikke transaktions afgifter
Weebio har flotte webshop templates
Weebio er bruger venlig og er en DANSK løsning med dansk bruger interface.

Lige nu tilbyder Vi at sætte en butik op for dig ganske gratis inklusive 8 timers tilpasning af dit design. Det forudsætter selvfølgelig at du har lyst til at bruge weebio, og at du er seriøs. Weebio koster fra 199.-/md.

Mvh
Bryan Johansson

Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tusind tak for svar.
Jeg leder efter en enkelt opsætning, men samtidig noget med en del funktioner.
Den skal ihvertfald besidde: menu med katagorier, underkategorier, plads til billeder af tøjet (som jeg skal sælge), beskrivelse til produktet o.s.v.

Men jeg vil lige kigge nærmere på WordPress og jeres referenceliste.

Tak for hjælpen!

Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan,

Jeg vil gerne sælge tøj på webshoppen, men jeg starter stille og roligt op med få produkter, og har så planer om at øge udvalget efterhånden.

Jeg har ikke et præcist tal på mit budget, det er mere noget jeg tager med, når jeg finder noget, som jeg synes passer til mig, men jeg har ikke flere tusinde kroner til rådighed.

Tusind tak for svar! Vil kigge nærmere på det.

Hilsen
Sofie

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie,

Hvis det er første gang du skal starte en webshop, så kan du overveje at læse denne glimrende artikel, omkring hvilke overvejelser man skal gøre sig, inden man går i gang - http://www.startupsvar.dk/start-webshop

Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

Tusind tak, den vil jeg helt sikkert læse.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Sofie

Som du sikkert kan se af ovenstående har du mange muligheder, og alle vil jo, meget naturligt, gerne sælge lige netop deres egen løsning.

Grundlæggende har du to muligheder når det gælder webshop, du kan enten "Leje" en shop eller "Eje" en shop - du kan læse mere om forskellene her: www.mhn-consulting.com/webshop/

Hvis du ikke er så kendt i denne verden og det er din første shop, så vil jeg nok anbefale dig at du går med en af de shops som du kan "Leje" som f.eks Dandomain: https://www.dandomain.dk/webshop/overblik - der følger nogle begrænsninger med når du anvender sådan en løsning, til gengæld er de lette at komme igang med.

Du bør være opmærksom på at der er meget mere i det med at få succes med sin shop, end blot at få den sat op, du skal have styr på SEO, Adwords, at din side konverterer osv osv - det er som udgangpunkt, min anbefaling at du får en professionel til at hjælpe dig her - det koster selvfølgelig lidt, men det er min erfaring at det er en rigtig god idé at investerer lidt i at komme rigtigt igang 

//Morten

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)