Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv en del af mit webbureau. Bliv en del af teamet.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra 7000 Fredericia
Tilmeldt 28. Nov 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej aminoer.

Jeg er 15 år gammel og har startet et webbureau, hvor jeg laver hjemmesider til folk. Jeg har selv en del erfaring, men mangler folk, så vi kan samle et team.

Hjemmesiden er stadig ikke færdigt endnu, men snart. Derfor kan du blive en del af teamet og få dit navn ind på hjemmesiden af Easymarked teamet.

Jeg spørger derfor om nogle af jer interesseret i at blive en del af mit webbureau team? 
Jeg er igang med at samle et team, som kan hjælpe med at lave hjemmesider til private eller virksomheder.

Mit webbureau har hovedfokus på kvalitet af hjemmesider/webshop. Prisen at få det lavet er ikke dyrt.
Derfor mangler jeg "personale". Lønnen er det vi kommer til at tjene, dvs vi deler overskuddet med det antal vi er i teamet. (Regner med at vi vil blive mig og 2 andre).

Jeg leder efter en der vil være/eller er en:

- Grafiker (logoer, billeder osv).

- En der kan finde ud af SEO optimering. 

- En der kan udvikle/lave webshop (gerne helst med systemet wordpress). 

–––––––––––––––––––––––––

Hjemmesiden man vil komme til at arbejde for er: www.easymarked.dk

––––––––––––––––––––––––

Vil du vide mere eller er du interesseret?
Send mig en besked til qendrim.kapllani.dk@outlook.com eller skriv en privat besked her på amino.dk

Glæder mig til et godt samarbejde med dig :)

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Qendrim Kapllani:
Jeg er 15 år gammel og har startet et webbureau

Det er ikke tilladt at drive virksomhed som 15 årig, med mindre du søger dispensation fra statsamtet.Smile

Fra 7000 Fredericia
Tilmeldt 28. Nov 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa. 

Jeg er endnu ikke gået igang, og det er ikke en virksomhed endnu. 

Sidder bare og roder rundt med det. 

Men jeg har læst, at man skal have tjent mindst 50.000 kr. eller lignende, før det er en virksomhed?

Eller kan du uddybe mere om denne regel?

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 7000 Fredericia
Tilmeldt 28. Nov 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

Dsv. jeg SKAL faktisk søge om dispensation? Synes der er mange regler her i danmark, hehe :D 

Men hvad med de 50.000 man skal have tjent, før man stifter en virksomhed? har opfattet det sådan, at man skal først stifte, hvis man mener, man tjener mindst 50.000 kr?

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

De 50.000 kr. er grænsen for momspligt. Det har intet med problematikken at gøre.

Det store problem er at du som umyndig ikke kan indgå juridisk bindende aftaler.

Derfor skal virksomheden drives af en myndig person, eller der skal ansøges dispensation (værgemålsloven §43).

Fra 7000 Fredericia
Tilmeldt 28. Nov 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

mrsnowman:

De 50.000 kr. er grænsen for momspligt. Det har intet med problematikken at gøre.

Det store problem er at du som umyndig ikke kan indgå juridisk bindende aftaler.

Derfor skal virksomheden drives af en myndig person, eller der skal ansøges dispensation (værgemålsloven §43).

Tak fordi du tog dig tid.

Sådan som jeg nu har forstået er, at fordi jeg er under 18 år, skal den være ejet af en myndig person (over 18 år). 

Så jeg skal søge om dispensation hos statsamlet. Hvad så derefter? Må jeg så begynde at lave hjemmesider' og sælge uden at skulle betale moms, hvis jeg er sikker på at tjene over 50.000 kr?

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Qendrim.

Hvis du forventer at omsætte for 50.000kr eller derover om året, så skal du moms-registreres. Hvis du forventer at omsætte mindre, behøver du ikke at lade dig moms-registrere. :) Håber det giver mening.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fonnesbæk Bang:
Hvis du forventer at omsætte for 50.000kr eller derover om året, så skal du moms-registreres. Hvis du forventer at omsætte mindre, behøver du ikke at lade dig moms-registrere. :)

Hvis man på den sidste dag rammer 50.001 kr i omsætning så skal der betales moms for alle 50.001 kr. Den del er også vigtig at få med.

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du helt ret i, Niels. :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)