Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med artikler og ved ikke hvad for hjemmeside jeg skal ha og mere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen! 

Jeg er ny herinde, og har en hjemmeside... 
Jeg har brug for hjælp til at få skrevet nogle artikler, kender du nogen så skrive lige det er vigtigt har virkelig brug for hjælp.. 

Jeg har også det problem jeg vil have en hjemmeside men ved ikke hvad produktet skal være og jeg ved hellere ikke hvor jeg skal finde ne god levandør med Kvalitets produktter, kan du hjælpe?? 

MVH Niklas

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas Schmidt Pedersen:
Jeg har også det problem jeg vil have en hjemmeside men ved ikke hvad produktet skal være og jeg ved hellere ikke hvor jeg skal finde ne god levandør med Kvalitets produktter, kan du hjælpe?? 

Hejsa

Det er ikke den helt optimale rækkefølge at tage tingene i. 

Start med at find ud af hvilke problemer det er du ønsker at løse, når du ved det lan du kigge efter produkterne og den optimale måde at sælge dem på.

Det kan sagtens være det så viser sig at være en Webshop, det kan også være at det er noget der skal sælges på anden vis.

Mht til at få skrevet artikler, så kommer det normal efter at du ved hvilket marked det er du er på vej ind på - her kan du prøve at gå på Amino freelancer og finde en Copywriter, men hvis du ikke er skarp på dit produkt og marked, så vent med at begynde og få produceret indhold til dit site til du er det, ellers vil du med stor sandsynlighed bare spilde dine penge.

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)