Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hvordan jeg starter min egen E-shop op :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nybegynder og vil gerne starte på at oprette min egen E-shop. Hvad ville være optimalt at starte med? Hvilke steder er optimale for at starte en hjemmeside?

En lille hurtig guide til hvordan jeg kommer i gang?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Tobias

Hvis du er ny her og ønsker at oprette en Hjemmeside som sidenhen kan udvides til en Webshop, så vil jeg anbefale dig at kigge på WordPress. men der er andre muligheder også - jeg har beskrevet nogle af de mange forskellige muligheder her www.mhn-consulting.com/webshop/ 

Helt grundlæggende er det første du skal overveje dit ambitionsniveau - er det her en shop du gerne vil oprette for at "lære" lidt om at drive webshop, er det et "tillæg" til en allerede eksisterende forretning, eller er det noget du gerne skulle kunne leve af?

Hvis det er det første så findes der en række løsninger som du kan "Leje", her er det nemt og billigt og komme igang, men der er også nogle begrænsninger, f.eks kan du ikke bare udenvidere "flytte" dem hvis du bliver træt af samarbejdet med udbyderen.

Hvis det er noget du gerne vil kunne leve af, så er et en god idé at vælge en af de løsninger som du "Ejer", som f.eks Wordpress med WooCommerce, eller Magento eller Prestashop

Hvis du har store ambitioner med din shop, er det også en god idé at du får lidt hjælp fra en der kender til at drive Webshops, gerne én der ikke har noget økonomisk i klemme i forhold til om du skal anvende den ene eller den anden løsning - der er jo mange ting du skal tage højde for, som f.eks SEO, Konvertering, markedsføring og Adwords mm - selve det tekniske med at opsætte shoppen er faktisk det mindste, hvis det er en shop som du gerne vil have succes med.

Anyway, så held og lykke med dit projekt

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)