Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop fjerner HTML tags i produkt beskrivelse

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det helt præcist du stadig skal have løst?

Kim

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare finde den fil hvor du har problemet, og så find det sted i koden hvor der indeholder (htmlspecialchars) er ret sikker på de har brugt denne funktion til ikke at tillade HTML tags, og så bare fjern den, så burde det virke..

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestashop stripper html tags fra product description, ville jeg gerne have den lod være med. Det gør det lidt svært for mig at opsætte teksten som jeg gerne vil have den.

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kigget flere steder, men er ikke så meget en kode haj. Fandt nogle steder hvor der var indlagt striptags og htmlspecialchars men havde ingen anelse om hvad der skulle ændres der.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken template fil indeholder den "lange beskrivelse"?

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - prøver at forklare..

Lad os sige at vi har en string som hedder langBeskrivelse, det skriver man sådan her i PHP.

$langBeskrivelse = "Min lange beskrivelse..";

så hvis jeg nu ville strippe alle html tags, for at være sikker på der ikke bliver loadet farlige scripts osv., så ville det se sådan her ud, men funktionen htmlspecialchars()

htmlspecialchars($langBeskrivelse);

og så står der sikkert "echo" eller noget foran, som gør at det bliver vist på siden, det skal stadigvæk være der, du skal kun fjerne htmlspecialchars og parenteserne rundt om funktionen.

Håber du forstod det! :D

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)