Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på facebook/twitter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 29. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Fra  indbo-experten.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med en problematik. Jeg har fået nogen opkøbere som alle sammen skriger efter det samme. Teaktræ og palisander møbler fra 40èrne 50 og 60èrne altså alle de klassiske møbler vi næsten alle sammen kender eller har set i mormors kolonihavehus eller sommerhus.  Jeg kan ikke skaffe vare nok nu, og jeg er allerede i gang på adwords, facebook etc... men målgruppen er jo lidt forskellig. Sidder i med nogen guldkorn der kan skaffe mig flere vare til mine opkøbere. Har virkelig tænkt ud af boksen, men synes jeg støder på grund , for bruger temmelig meget i reklame allerede nu, så der må jo gerne være noget den anden vej. Jeg henter i hele DK hvis det ellers er lukrativt. 

Håber i vil komme med jeres input.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne intagram ads være en mulighed?

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er ude efter gamle møbler, så skal du enten vinkle budskabet, eller ramme dem som har disse møbler. I min familie findes de kun hos den ældre generation. De kan godt betjene smart phones - men bruger ikke de sociale medier, i hvert fald ikke særlig meget!

Hvis du insistere på sociale medier, så ville jeg nok målrette mod de voksne "børn" vis forældre er i plejehjemsalderen.

Det er ikke særlig tit jeg siger det, men hvis du vil fange målgruppen som har denne type møbler stående i overflod, så tror jeg lokal aviser er et godt bud.

Opslagstavler på plejehjem, opkøb hos genbrug hvis du kan forhandle med dem, aftale med dødsbo flyt, aftale med flyttefirmaer... Umiddelbart er der mange gode muligheder. Fang møblet når det er I bevægelse, så burde det være muligt at få en god pris på det.

Mvh Nikolaj, Kapteina Reklame.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)