Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget underbukse mærke

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har længe undersøgt hvad der skal til at lave sit eget underbukse mærke og har nu fundet de rigtige folk, til at hjælpe mig i gang.

Men inden jeg kaster mig ud i det, vil jeg gerne spørge til råds om hvad jeg skal være opmærksom på osv. 

Som det står til nu er underbukserne middelkvalitet og en farve pr. styk.  Og har skrevet mit eget brand i elastikken (sort elastik). De er middelkvalitet fordi jeg helst vil holde prisen nede under 150 kr. men hellere længere nede.

- Anders

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal LANGT længere ned i pris. Du skal være heldig hvis du overhovedet kan få 50 kr. 

Husk på; Du er ikke Bjørn Borg etc. Folk vil slet ikke betale de penge for et ukendt brand. Og du kan ikke leve af kun at sælge det i DK - det er omkostningerne alt for store til. Hvis du er et ukendt brand i England, så får du nok maks 20-40 kr. pr. par ved GOD kvalitet. 

Fra Høng
Tilmeldt 28. Nov 15
Indlæg ialt: 5
Fra  BilligeWallstickers Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jannick nævner, skal du langt mere ned i pris. En ide var at du fik forhandlet dig ned i pris hos et andet selvskab, For 150 kr for underbukser, kommer du ingen vegne med, hvis ikke du hedder Calvin Klein, eller Bjorn Borg. Hvis du ligger i prisklassen 25-50 kr, kan vi begynde at snakke om at få en mulighed. Der er et stykke vej endnu :-)

Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik forklaret inde på en anden debat, at hvis man ville have et produkt ind i en butik, ville de sælge dem for langt mere end det man havde tænkt sig.

Så hvad hvis et ukendt brand kommer ind i en tøjbutik, man bliver afvist... Men hvis man skulle, hvad så?

Fra Høng
Tilmeldt 28. Nov 15
Indlæg ialt: 5
Fra  BilligeWallstickers Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål, kan du forsøge at omformulere det?

Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal man gøre for at have en chance for at få sit produkt i en butik?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt vil man gange kostprisen med ca. 3 i tøjbranchen, men det koster vel ikke 50 kr. at få fremstillet et par underbukser?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen, havde hørt at folk i butikker ville tage prisen op fordi de kunne. Men i må ikke hænge mig op på de 150 kr. Jeg er stadig nybegynder og prøver bare at suge viden til mig. Men tak for svaret. Gange med 3 er en god regel at have baghovedet.:D

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Long Gone Shirts Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du at ville sælge underbukserne til 150 kroner per styk til butikkerne?

Vh Andreas

Tilmeldt 26. Jul 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej.

Ik hæng mig op på de 150kr. det var bare et tilfældigt tal.

Troede at butikkerne ville hæve prisen.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)