Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ONLINE MADPLANER

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ny inde på Amino.dk

Jeg har en idé til en virksomhed, og den lyder på at tilbyde folk online madplaner til deres travle hverdag. Mit koncept vil fungere således, at kunden vælger deres fokusområder (sundhed, økologi, tid og pris), og så udarbejder jeg en madplan ud fra det. Jeg er ikke uddannet ernæringsekspert eller lign., men jeg har i mange år lavet god og sund mad, og jeg ved en hel del om madlavning.

Mit koncept, tror jeg, vil passe godt ind i den moderne travle hverdag. 

Forslag, tips og feedback modtages gerne. 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Kender du nogen, som kan bruge den form for service? Har du prøvet med nogen du kender og har de været glade for det over en lang periode?

I dag har medierne hjernevasket befolkningen, så de tror folk at skyr og andre animalske produkter sunde. Der er vist ingen regler for, hvad man må kald for sund mad, ellers er der mange blogs der skal nedlægges. ;-D

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa

Hvis det blot er en madplan jeg får, så tror jeg ikke at jeg ville være interesseret, så skulle jeg jo stadig selv ud og skaffe råvarerne, og når de så har udsolgt af "Spelt-kål" eller andre specialiteter som jeg så ikke lige kan finde, så skal jeg alligevel selv finde på noget, det hjælper mig ikke specielt i min travle hverdag.