Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Triathlonshop.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 16
Fra  Triathlonshop ApS Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har overtaget triathlonshop.dk og kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres mening om mit site - hvad ser ikke godt ud, hvad kan jeg optimere / gøre bedre osv.?

Alt ris og ros modtages med kyshånd, da jeg er ny i e-handels branchen.

Vh. Thomas
Triathlonshop.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kun lige taget et hurtigt kig - men umiddelbart ville jeg

  1. Arbejde på en pænere forside. Find inspiration i webshops som gør det godt her i Danmark og internationalt. 
  2. Udnyt længden på dine title tags. F.eks. kan du se på dine produkter, at dit shopsystem automatisk sætter title-tagget til at være lig H1'eren (eller det interne navn på produktet, vil jeg antage) - Det gør, at et produkt som dette får en title, der hedder "Spiuk Kronos Tri Hjelm Hvid". Sæt eventuelt en regel op, så du automatisk får tilføjet dit sitename i titlen. 
  3. Lav tekster til dine kategorier. Udover dine long tail keywords til produkterne, er det her, du gerne vil konkurrere i SERPs. 

Du har ét major problem i form af DC. På disse to produkter, har du nøjagtig samme beskrivelse. 

http://triathlonshop.dk/index.php?route=product/product&filter_name=spiuk&product_id=407

og 

http://triathlonshop.dk/index.php?route=product/product&filter_name=spiuk&product_id=406

Det er selvfølgelig klart, at du ikke vil skrive to forskellige tekster til det samme produkt i to forskellige farver. Her er løsningen at lave et canonical link fra den ene til den anden. På gammeldags dansk betyder det, at du fortæller Google, at begge produkter egentlig er det samme, men at der stadig er en "original". 

Hvis jeg var dig, ville jeg tilmelde mig et all-around SEO kursus, så du lærer, hvordan du skal opbygge dit indhold. På de fleste kurser lærer du også, hvordan din side teknisk skal bygges op. Det betyder ikke, at du kommer til at gøre det selv. Så længe du lærer det grundlæggende, så du kan få outsourcet ændringerne. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)