Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Aminoer, må jeg bede om lidt feedback på min website.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 17. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Nipara Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Min bror og jeg har startet en virksomhed op, som vi har døbt Nipara. Besøg sitet på www.nipara.dk

Vi har efterhånden meget på plads på hjemmesiden. Vi mangler stadig SEO-optimering, men det arbejdes der hårdt på.

Den hjælp jeg har brug for er, om virksomhedens budskab og produkt skinder tydeligt igennem på vores hjemmeside.

Når man besøger den, kan man så hurtigt regne ud hvad det er vi tilbyder?

Samtidig, ville jeg sætte stor pris på alle andre input, der lige falder jer ind. Det er vores første site og virksomhed nogensinde, så vi er meget grønne på området.

Tusind tak på forhånd.Smile

Fra København N
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Synes at dit site, har en flot gennemskuelighed suppleret af fine illustrationer og korte og konkrete beskrivelser - fik hurtigt en fornemelse af hvad konceptet og ydelsen indebar.

Håber du og din bror lykkedes med jeres foretagende - 5 stjerner og thumbs up herfra!

Fra Køge
Tilmeldt 17. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Nipara Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Snorre,

Tusind tak for din feedback!

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Hjortbøl:

Hej Aminoer,

Min bror og jeg har startet en virksomhed op, som vi har døbt Nipara. Besøg sitet på www.nipara.dk

Vi har efterhånden meget på plads på hjemmesiden. Vi mangler stadig SEO-optimering, men det arbejdes der hårdt på.

Den hjælp jeg har brug for er, om virksomhedens budskab og produkt skinder tydeligt igennem på vores hjemmeside.

Når man besøger den, kan man så hurtigt regne ud hvad det er vi tilbyder?

Samtidig, ville jeg sætte stor pris på alle andre input, der lige falder jer ind. Det er vores første site og virksomhed nogensinde, så vi er meget grønne på området.

Tusind tak på forhånd.Smile

Hej Patrick,

Klart budskab. Lidt a la "skiftbank-nu", men se bedre ud og virker mere seriøst, i det første skridt er et møde og I faktisk sørger for det hele. 

Helt klart Yes "Alt du skal gøre, er at hilse på banken."

Og det tekniske se også fornuftigt ud... Tjek selv her for optimeringstips(ikke meget, der mangler)

Bliver spændende at følge. Good luck!

Fra Brædstrup
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 42
Fra  BRANDI Living - BRANDI Living Agentur Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Flot site, det eneste jeg synes jeg mangler, er referencer til de banker i henvender jer til. Forstået på den måde, at man kan se at bankerne anerkender jer som mæglere/mellemmænd, og at I ikke blot bruger een bank, som I så henviser alle til.

VH/Susanne Brandi

brandiliving.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt layout og budskabet er virkelig tydeligt.

Eventuelt putte nogle call-to-action knapper i slideren?

Fx. har du en hvor der står at i hjælper folk gratis osv. Så i stedet for at skrive læs mere nedenfor, så lav en knap med ankerlink til det sted på siden det står :)

Men ellers rigtig fedt!

Så har i en kontaktformular i footeren, dens knap ville jeg nok lave hvid i stedet for så den er mere tydelig :)

Godt arbejdet !! og held og lykke

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Køge
Tilmeldt 17. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Nipara Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasheed,

Tak for din besked.

Jeg har faktisk allerede brugt dit værktøj, og ud fra resultaterne kan jeg se, at det primært er vores SEO der mangler.

Så det var rigtig dejligt at få bekræftet, at de andre ting mere eller mindre var i orden.

Fra Køge
Tilmeldt 17. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Nipara Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,

Jeg skriver det bag øret - Det kan jeg godt se en mening med.

Spørgsmålet er jo, hvor på siden vi skulle placere det, så det er nemt at se, men ikke tager plads fra de andre ting.
Måske i et banner på forsiden?

Fra Køge
Tilmeldt 17. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Nipara Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tolga:

Rigtig fedt layout og budskabet er virkelig tydeligt.

Eventuelt putte nogle call-to-action knapper i slideren?

Fx. har du en hvor der står at i hjælper folk gratis osv. Så i stedet for at skrive læs mere nedenfor, så lav en knap med ankerlink til det sted på siden det står :)

Men ellers rigtig fedt!

Så har i en kontaktformular i footeren, dens knap ville jeg nok lave hvid i stedet for så den er mere tydelig :)

Godt arbejdet !! og held og lykke

Hej Tolga,

Tak for din feedback.

Jeg har noteret det. Når du skriver ankerlinks, mener du så f.eks. at jeg kunne skrive mere uddybende omkring f.eks. de 4 gode grunde, og så linke fra dem til andre afsnit? Eller lave en ekstra slide øverst, hvor man kan trykke sig til de forskellige afsnit på forsiden? Eller er det, at man kan trykke på det første billede, og den så fører én til et relevant afsnit?

Mht call-to-action i slideren, hvad menes der så med det? :-)

På forhånd tak

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Fürst & Aabye I/S Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg må også sige at jeg synes det ligner en meget professionel opbygget side, der skaber tillid.

Vh/ Nicolaj

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)