Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SEO mand/kvinde til on-page SEO

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en frisk person, som vil hjælpe mig med min on-page SEO

Det værende intern links, billede tags, side titler, keywords, titler mm.

Tag et smut forbi min side www.conradi.design og fortæl mig hvad du kan gøre, og hvad det evt skal koste.

HVIS det nu skulle være, at du var interesseret i noget, som jeg kan tilbyde - eksempelvis en ganske unik plankebordplae - så er jeg frisk på at lege bytte bytte købmand.

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Online Advisor Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Denise

Jeg syntes at de lyder som en rigtig spændende opgave og jeg vil sagtens kunne hjælpe dig hurtigt frem med dit SEO, men først skal du lige have lidt ros for de visuelle udtryk på dit web, det ser hamrende godt:-). 

De 3 steps:Min vurdering er at det som der skal arbejdes med ift. dit web er:

- Udarbejdelse af konkret søgeordsanalyse, for at finde frem til hvad det er som der søges efter derude, og vurdere konkurrence mulighederne på de enkelte ord. 

- Implemtering og opdatering af tekst på site, som matcher søgeordsanalysen. Heri vil jeg selvfølgelig have fokus på title, meta-descritions osv. 

- Teknisk opdatering af web backend. Hvordan spiller det sammen med det som Google rater på når de fremhæver sider foran andre. 

Med ovenstående 3 øvelser, vil jeg næsten garantere dig at vi hurtig kan skabe succes og resultater for dig på Google. 

Skal lige høre dig om dit web er lavet i Wordpress?

Hvordan lyder ovenstående for dig og giver det mening ift. dine ønsker? Glæder mig meget til at høre fra dig, og har du nogle spørgsmål så skyder du endelig bare løs;-). 

De bedste hilsner. 

Johnny Møller

Tlf: 2070 1068

Mail. jmo@online-advisor.dk

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Tak - jeg er efterhånden os selv ved at være tilfreds med mit sites udsende. 

Der skal selvfølgelig flere portfolie mapper ind. Når man går ind på portfoliet, kan man jo klikke på de enkelte (det forstår man godt ikk?).

Dem har jeg langt flere af, som skal oprettes. Og skrives tekst til. Som ville være fedt, hvis de passede til en søgeordsanalyse og jeg fik nogle retningslinjer at skrive efter....

Jeg har os et drøm om at der skal komme nogle landingpages, eks DIY guides o.a jeg har ikke lige flere ideer lige nu og her til hvad der ellers kunne fange kunder ind på min side. Måske du har?

Så vil jeg os meget gerne have noget call to action. Altså kunderne skal forstå at de kan bestille et bord, bestille unikke møbler o.a hos mig. 

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise

Amino har et udemærket område til at søge den slags hjælp som du skal bruge. Kig på Amino Freelancer - der sidder mange og venter på opgaver.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Online Advisor Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Denise

Tak for hurtig respons:-). 

De er fedt at du har rå-materialet og historierne, for det er det vigtigste, SEO delen er mere teknisk og kræver blot noget tid og viden, men udføres altid bedst når man har en masse viden at arbejde med.

Jeg har netop afsluttet en lignende opgave for en virksomhed som ønskede at komme frem på Google, og hvor vi i fællesskab også fik kigget på CTA løsninger. For det er helt rigtig vurderet, at en ting er at få gæster ind på ens website/butik, men hvis man ikke formår at fange gæsterne mens de er der og er i købsmode, så er de hurtig videre..

Udover marketingsdelen, har jeg selv en lang erfaring med salg, så når jeg går til en marketingsopgave, har jeg for kunden, typisk salgsbrillerne på, og hjælper med at skabe CTA hos de besøgende

Kunne du have lyst til at høre mere og få mit indspark til en løsning for dig/jer? Vi kunne eventuel tage et kort møde og afstemme forventninger og ønsker til opgaven?

Ser frem til at høre fra dig og endnu engang tusind tak for din interesse:-).

De bedste hilsner

Johnny  

 

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja absolut. 

Du har ikke mulighed for at slynge lidt bud for hoften ud i forhold til priser?

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Online Advisor Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super, min interesse er at skabe en succes for dig, og da jeg selv er iværksætter har jeg fuld forståelse for at ressourcerne kan være begrænset, og derfor skal vi bare finde ud af at skabe en god løsning for os begge via enten betaling eller bytte tanken:-).

Det kan være lidt svært at vurdere opgavens omfang ift. til tid inden jeg kender til backend delen, men jeg arbejder normalt ud fra en timeløn på 600 kr. og vil tro at din opgave kræver 1-2 dages arbejde alt efter dine ønsker og ikke mindst budget:-). Var det wordpress som hjemmesiden er lavet i og har du selv allerede lagt et budget for SEO?

De bedste hilsner 

Johnny

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg jo hurtigt regne ud er en pris på 14.400kr

Det er kilometer væk fra mit budget, desværre. 

Det er dejligt at du gerne vil hjælpe mig til succes, men jeg tror desværre ikke engang jeg har mulighed for at betale dig for en enkelt arbejdsdag til den timeløn. Beklager. 

Jeg skal nok have lidt mere succes først ;)

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes. min side er lavet i wordpress

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Fra  Online Advisor Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Denise. 

Jeg forstår din overvejelse, da jeg som sagt selv er nystartet, og jeg har fuld forståelse for din situation:-).

Det er svært at give en pris inden man kender omfanget helt, og typisk vil jeg give en fast projektpris så du ved du hvad du har at gøre med, og det er også derfor jeg syntes at en god start kunne være et møde. Jeg syntes det er en spændende opgave på et fedt site, og vil være stolt af at kunne hjælpe dig videre, så prisdelen er noget som vi bare skal have tilpasset ift. dit budget.

Dbh. Johnny   

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)