Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Ralph Lauren leverandør!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er igang med at lave en webshop, med fokus på Ralph Lauren.

Jeg skal derfor finde en leverandør, som kan leverer blandet Ralph Lauren, primært skjorter og polo'er, men der vil helt sikkert være andre ting også. Det er vigtigt det kan leveres hurtigt og til en god pris, og selvfølelig SKAL DET VÆRE ÆGTE, der skal også være dokumentation.

Til at starte med, skal jeg kun bruge et mindre parti, men kommer helt sikkert til at bestille rigtig mange gange, når først jeg er igang og det hele kører.

Kort sagt, jeg leder efter en fast aftale m. en leverandør som kan opfylde:

- God pris

- Ægte varer, bevis!

- Hurtig levering

Lyder det som noget for dig så skriv endelig til mig, enten her eller på min mail: madi.falk@hotmail.com

God aften,

Med venlig hilsen

Mathias Falk

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver svært, kunne jeg forestille mig.

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, men det kunne være dejligt hvis nogen som kender nogen som kender nogen..

Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

HAr et stort parti Ralph Lauren skjorter, hvis det har interesse, så send gerne en mail lasseclausen@outlook.dk

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan klare det du søger, i skjorter, polo'er osv. Og selvfølgelig med dokumentation, og til fornuftige priser.

Skriv gerne en mail til: bruun@smartpit.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

På godt jysk, glem det og kig dig om efter noget andet.

Du får lige den meget korte version (beklager hvis det kommer kontant, men du er bare den daglige, som lige vil Ralph Lauren)

Hvorfor er du gået igang med en webshop uden at undersøge mulighederne for en given leverandør som du skal have fokus på?

Du har meget ringe mulighed for at komme i betragtning som sælger af Ralph Lauren. Kig lige engang og se hvor mange webshops der er på danske hænder der har lov til dette og er autoriseret af polo Ralph Lauren. Hvis du finder mere end 7 så giver jeg en is.

her er lidt facts om Polo Ralph Lauren

Deres produkter sælges kun af dem selv og ikke via agenturer eller andre leverandører af beklædning.
Er du ikke allerede et kendt navn i tøjbranchen så er det mere end svært.
Har du ikke fysiske butikker, så er det svært. (og gerne instore)
Kan du købe for mere end 1 til 3 mio. om året?
Priserne skal holdes.
Levering er efter indkøb, og der er minimumsordre på efterfølgende ordre.
Polo Ralph Lauren bruger ikke et begreb som Ægte vare bevis, og det gør øvrige brand leverandører heller ikke. Det er noget som benyttes af kopister for at få nogen til at hoppe på pinden og købe kopier.

Så derfor tror jeg bare du bør benytte dine kræfter på andre brands hvor du har en ærlig mulighed.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

SMARTPIT:

Hej!

Jeg kan klare det du søger, i skjorter, polo'er osv. Og selvfølgelig med dokumentation, og til fornuftige priser.

Skriv gerne en mail til: bruun@smartpit.dk

Sådan en dokumentation vil jeg da rigtig gerne se.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det ikke ment som en dokumentation i papir form, men en garati om at det selvfølgelig er ægte Ralph Lauren. :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

SMARTPIT:

Nu var det ikke ment som en dokumentation i papir form, men en garati om at det selvfølgelig er ægte Ralph Lauren. :)

kan man lave - eller sælge kopier - så klarer man vel også at give en uægte garanti - hvad er det du vil med den? Den er værdiløs med mindre du mener du kan sagsøge den der gav garantien, så denne dækker dine tab hvis RL kræver erstatning. Det er DIG der skal betale ved kasse 1 - og JA hvis du kan få penge af sælger = han findes stadigt og han vil af med pengene uden kamp - så er garantien jo god - ellers er den så nyttigt som en bambuspind mod styrtregn

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

SMARTPIT:

Nu var det ikke ment som en dokumentation i papir form, men en garati om at det selvfølgelig er ægte Ralph Lauren. :)

kan man lave - eller sælge kopier - så klarer man vel også at give en uægte garanti - hvad er det du vil med den? Den er værdiløs med mindre du mener du kan sagsøge den der gav garantien, så denne dækker dine tab hvis RL kræver erstatning. Det er DIG der skal betale ved kasse 1 - og JA hvis du kan få penge af sælger = han findes stadigt og han vil af med pengene uden kamp - så er garantien jo god - ellers er den så nyttigt som en bambuspind mod styrtregn

vh John Hannover

Hej John

Ville gerne skrive en PB til dig men kan se du har slået denne funktion fra?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)