Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye hosting site

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er lige blevet færdige med vores første version af vores hosting service www.hostjetty.com og håber nu, at vi kan få feedback således, at vi kan gøre hjemmesiden og servicen endnu bedre.

I vores første version tilbyder vi hosting af hjemmesider, med fokus på it sikkerhed og service. I den næste version vil vi tilbyde virtuelle og dedikerede servere, som vi allerede tilbyder kunder nu, men vi venter med 2. version af servicen, til den er helt klar til lancering.

Vi satser på det globale market, men der vil komme en dansk version senere hen.

Hvis I har lyst til at teste servicen, skal det selvfølgeligt ikke koste jer noget, vi har derfor oprettet en promotion code som I kan bruge. Koden er gældende til den 24. feb. 2016, hvor I kan benytte servicen gratis i 3 måneder, vi har postet på forskellige forum som vi til dagligt plejer at følge med i.

Da det ikke er meningen at opnå salg men at få feedback, har vi begrænset antallet af brugere som kan teste.

Promotion kode: HOSTJETTYSTART

Vi har også udarbejdet en vejledning, hvordan man bruger koden, hvis der skulle være tvivl :)

Linkhttps://blog.hostjetty.com/how-to-order-on-hostjetty-and-promo-code-for-free-hosting/

Jeg håber på, at I vil give mig feedback på vores hjemmeside og service, således at vi som sagt kan forbedre den.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Svendingi,

Hvordan differentiere I jer? Der er SÅ mange hostingselskaber derude. Hvad er jeres take på det? Hvordan skal jeg vælge jer? Umiddelbart fanger det mig ikke når jeg kommer ind på hjemmesiden.

Jeg har rodet jeres hjemmeside lidt igennem. Desværre ikke min stil. Først og fremmst; det store fede logo passer ikke rigtig ind i den lille elegante menufont. Hvis I skal have så markant i logo, så hav en mere markant menu. Eventuelt blokbogstaver. Ellers falder menuen lidt ud.  Det er lidt som om, at der er en 10-20 pixels imellem jeres slider og banner. Det ville jeg fjerne, så der ikke kommer et hul derimellem. Det ligner en fejl. Dernæst tror jeg, at I vil få mere ud af at arbejde med en reel call-to-action farve på knapperne. I kører rød hele vejen igennem. Når jeg er nede ved plansne og jeg kan trykke "ORDER", står tekst ovenover i rød - samme rød som knappen. Hvis I vil have konveteringen øget, så find en markant anden farve her som ikke falder i. Eventuelt splittest frem og tilbage. Slutligt så åbner alle vinduer i en ny fane på forsiden - i hvert fald i "Our services". Det er lidt træls. 

God arbejdslyst! :-)

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fedt ud! 

Hvordan har i tænkt jer at markdesføre jer? :)

Hjemmeside om danske aktier

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samuel,

Tusind tak for din feedback, dine kommentarer er noteret og vil der blive set nærmere på :)

Vedrørende at differentiere sig, så synes jeg det er lidt svært at få budskabet frem samtidigt med, at man forsøger at have et enkelt design. Jeg har bl.a. tænkt på, om man skulle få lavet en video, men ellers er detselvfølgeligt slideshowet der kan benyttes bedre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det synes jeg ville være en fremragende idé. Det ville give mig noget mere værdi i hvert fald

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Mrjakieboy :)

Foreløbigt har vi planer om at benytte google adwords, men ellers vil det være igennem forskellige faglige forum, her tænker vi særligt på webhosting forum.

Vi ønsker at differentiere os på god service og høj IT sikkerhed, hvor man får lidt mere for pengerne. Vi har plant andet hjulpet nogle af vores kunder som har oplevet DDoS attacks, for at give et eksempel.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

svendingi:


Foreløbigt har vi planer om at benytte google adwords, men ellers vil det være igennem forskellige faglige forum, her tænker vi særligt på webhosting forum.

Hej Svend 

Såfremt I ønsker at prøve kræfter med Google AdWords vil jeg anbefale dig at benytte vores tilbud om en gratis analyse af jeres kundepotentiale herigennem. Se http://www.amino.dk/forums/t/263424.aspx for mere info :-) 

God weekend!

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tusind tak for tilbudet, det ser meget interessant ud, det vil jeg se nærmere på :)

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes jeres side lugter meget af en standard hosting template hvor I hurtigt har smidt jeres egne tekster ind. (der I oevrigt er fyldt med fejl og "snakke" sprog).

Hosting markedet er MEGET maettet saa hvis I vil have success maa I komme op med noget mere end bare en standard hosting template og noget sjusket engelsk tekst.

Jeg ville til enhver tid vaelge one.com eller en anden lavpris hosting udbyder fremfor jer. Hvorfor skal jeg vaelge jer frem for nogle af de store or etablerede billige hosting udbydere?

/Nicolaj

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ogsaa anbefale jer at saette password beskyttelse paa jeres development site dev.<jeres website>.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)