Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger front- og back-ender til RFQ tjeneste

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg søger 2 dygtige webudviklere, en front- og back-ender til et RFQ start-up, rettet mod den engelske rejsebranche (der foreligger en mere specifik branche). Projektet er på et meget tidligt stadie men der udviklet en business case og business model. Jeg kan ikke udbetale løn og man vil derfor indtræde som founding partner. Jeg forventer naturligvis ikke at man arbejder fuld tid, men at man kan deltage sideløbende med studiet eller jobbet.

Tjenesten skal bruge generiske inputs og altså ikke blot være en simpel kontaktformular med tekstfelter. Tjenesten skal være skalerbar og kræve et minimum af manuelle processer ift til validering og salg af leads. Partnere skal kunne evalueres af leaded, således at partnere får opbygget legacy og der skabes et stadigt større incitament for at bruge tjenesten. Jeg forestiller mig ligeledes at tjenesten har en obligatorisk login funktion, og at leads her belønnes gennem et loyalitetsprogram hvor de optjener virtuelle point hvis de konverterer. Points kan bruges til at opnå rabatter hos partnere og andre goder.

Om mig selv: 

Jeg er 26 år, bor i København,  Cand merc. IT uddannet til juni og arbejder til dagligt som konsulent på deltid i et dansk big data marketing firma. Min kompetencer ligger inden for digital koncept- og forretningsudvikling, salg og marketing. Jeg arbejder til dagligt med konsulterende salg af big data targeting og audience validering til alt lige fra store brands, ecommerce og mediebureauer i hele norden.   

I er meget velkomne til at kontakte hvis I vil høre mere om projektet.

Feedback modtages naturligvis også meget gerne.

Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Betafirm Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jeg synes, at det lyder interessant. Jeg arbejder som fullstack udvikler med mit primære fokus på frontend delen. Jeg har tidligere arbejdet på en RFQ løsning og har derfor noget erfaring med det tekniske setup.

Har du ikke lyst til at sende mig en email på bjorn@fridal.dk ? Det kunne være super, at høre lidt mere om din idé.

Bedste hilsner
Bjørn Fridal

Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn 

Tak for din henvendelse. 
Jeg har sendt dig en mail med mere info.

Venlig hilsen
Frederik  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)