skriver bare for at høre om jeg er den eneste der rammer muren ved engelske firmaer... for så må jeg jo gøre et eller andet forkert:)
historien er at jeg nu gennem noget tid har haft kontakt til og handlet med nogen firmaer i england... men de er så pisse ringe til stsvare på mails, chat, opkald og de lover alt muligt som de aldrig holder... jeg kan snakke med en i telefon og spørge efter noget og han svarer han mailer det med det samme... 2 dage senere er intet kommet:)
i det ene firma som jeg har handlet med en 2-3 år har jeg nu har 3 kontakt personer.... den første var ok... men stadig med store problemer med at svare ordne bestillinger og lignende... han stoppede så og jeg fik en ny... det var helt i hegnet og jeg endte med at klage over ham og jeg fik en ny... som er lige så ringe:)
ved et par andre firmaer jeg handler med i england er historien cirka den samme....
oplever det ALDRIG når jeg handler i andre lande....
er det bare en engelsk mentalitet eller mig der er uheldig?
Jeg kan godt nikke genkende til det du skriver om engelske firmaer, de kan være meget vanskelige at handle med. Det skal dog siges at der findes firmaer som gør det ganske godt. En ting der ofte hjælper er et personligt møde med dem du handler med, da Englændere er mere trygge når de kender samhandelspartneren personligt.