Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.worldbusinessnews.org - Kopi af Amino?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg så lige jeg havde fået et link til en af mine sider fra http://www.worldbusinessnews.org/ - Spændende tænkte jeg og besøgte så side...

Hvad der forbavsede mig var, at siden er en nøjagtig kopi af Amino - den er vist ikke helt lovlig? Vel sat op for at skade Amino?

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe ja.

Jeg kan se at de benytter sig af cloudflare.com og det er jeg rimelig sikker paa at Amino ogsaa goer. Jeg er sikker paa at et eller andet er gaat galt I forbindlese med en flyning eller updatering.

/Nicolaj

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

DNS, IP-opslag og A-forwards giver ikke meget info. Kun at det peger på en IP-adresse som er ved cloudflare, ja. Ej heller et navneregister fortæller noget. Det kunne være lidt interessant at vide, hvad der står bag :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja det er ikke særlig godt lavet det her.

og hvad de vil opnå ved jeg ikke lige men et hurtig søgning på whois giver

Registrant ID:PP-SP-001 Registrant Name:Domain Admin Registrant Organization:Privacy Protection Service INC d/b/a PrivacyProtect.org Registrant Street: C/O ID#10760, PO Box 16 Registrant Street: Note - Visit PrivacyProtect.org Registrant Street: to contact the domain owner/operator Registrant City:Nobby Beach Registrant State/Province:Queensland Registrant Postal Code:QLD 4218 Registrant Country:AU Registrant Phone:+45.36946676 Registrant Phone Ext: Registrant Fax: Registrant Fax Ext: Registrant Email:contact@privacyprotect.org

og lidt sjovt et dansk telefonnummer.

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos mig siger den "Site not found" :)

Hjemmeside om danske aktier

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt - måske meget godt når der nu lå en nøjagtig kopi af Amino på domænet ;-)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)