Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 år og laver hjemmesider

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle!

Mit navn er Daniel, og jeg er 14 år gammel.

Jeg kan godt lide at lave hjemmesider, og lige nu er jeg ved at lave en hjemmeside til min faster. (som er selvstændig)

Jeg har styr på det hele, men jeg ved ikke helt hvor mange penge jeg skal tage for det...

Jeg ved ikke om jeg skal tage en engangpris for det, eller om jeg skal tage lidt om måneden.

Jeg har fået at vide at på min alder, kan det være godt at man kun tager 200-500 kr. for en hjemmeside, og så er det det. Det råd er jeg meget enig i, for også at skabe lidt reklame, men det er jo ikke mange penge i forhold til det tid jeg bruger, plus det som et web-hotel koster.

Det skal siges at jeg har snart 1 1/2 års erfaring inden for markedsføring, og jeg kan godt finde ud af at lave en fed hjemmeside.

Nogen der har nogle råd?

Mvh.

Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Spørgsmålet er hvor meget arbejde du lægger i projekterne. Hvis du kun installerer et template, ændrer nogle farver og sætter et logo ind, så kan det hurtigt gøres og bør derfor ikke koste så meget.

Hvis du derimod designer og udvikler alt fra bunden, hvilket jeg mener du bør gøre, så din kunde får en løsning der skaber resultater, fordi den har det rette budskab og rammer kundens målgruppe, så bør du klart tage mere for det. I hvert fald hvis resultatet du leverer er godt. :)

Taget din alder i betragtning, kan det selvfølgelig være svært at blive taget seriøs, og derved tage lige så stor betaling for opgaverne som etablerede virksomheder.

Du kan prøve at lave et regnestykke: Hvor mange timer vurderer du, at opgaven vil tage at løse, og hvad vil du sætte din timeløn til? Det kan være at du starter med en timeløn på 100 kr. og et projekt tager 20 timer = 2.000. Timelønnen er blot et eksempel, men på den måde kan du få nogle tal på, du kan forholde dig til og skrue op og ned på timeløn eller timetal, alt efter hvad du mener, at kunderne er villige til at betale.

Mvh

Jeppe Skovsgaard

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielbrogaardnielsen:
Jeg har styr på det hele, men jeg ved ikke helt hvor mange penge jeg skal tage for det...

Lad os se en af dine færdige sider, så kan vi jo bedre afgøre det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Tusind tak for din hurtige kommentar.

Der er også en anden ting som jeg har tænkt på.

Det er det med at bruge Wordpress. Når Jeg laver en hjemmeside, ændre jeg rigtig meget i det tema om jeg downloader, plus at jeg ikke gør det muligt at skrive: /wp-admin efter hjemmesideadressen.

Men når kunden har betalt, så er kunden lidt på dybt vand, hvis ikke kunden ved noget om hjemmesider.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielbrogaardnielsen:

Hej Jeppe

Tusind tak for din hurtige kommentar.

Der er også en anden ting som jeg har tænkt på.

Det er det med at bruge Wordpress. Når Jeg laver en hjemmeside, ændre jeg rigtig meget i det tema om jeg downloader, plus at jeg ikke gør det muligt at skrive: /wp-admin efter hjemmesideadressen.

Men når kunden har betalt, så er kunden lidt på dybt vand, hvis ikke kunden ved noget om hjemmesider.

Så må du jo enten guide kunden i brug af siden eller lave en online guide du kan henvise dem til.

Jeg vil give dig ret i det med 200-500 kroner. Eventuelt kan du så "kræve" (i gåseøjne) at du må bruge kunderne som referencer og dermed kunne dokumentere, at du altså ikke bare lige hugger et template fra nettet, men faktisk bearbejder emnet godt og grundigt. (På dette punkt, kan det at have en faster som reference være super smart, i og med at hun nok er relativt tilbøjelig, til at sige nogle gode ord videre).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Danielbrogaardnielsen:
Jeg har styr på det hele, men jeg ved ikke helt hvor mange penge jeg skal tage for det...

Lad os se en af dine færdige sider, så kan vi jo bedre afgøre det.

Hej Daniel,

Er flere, som er lidt spændte. Kan du komme med et par eksempler på noget, du har lavet? Smile

Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Fra  movir.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Det kan klart anbefales at lære hvordan en hjemmeside er bygget op (altså med HTML og CSS osv.) ved ikke lige om du kender det i forvejen, men det kan klart anbefalet og gør også at din timeløn og dit færdige resultat bliver meget bedre.

VH Rasmus Lauridsen

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Rasheed :)

Og god aften til dig :)

Mvh.

Daniel

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielbrogaardnielsen:

Hej alle!

Mit navn er Daniel, og jeg er 14 år gammel.

Jeg kan godt lide at lave hjemmesider, og lige nu er jeg ved at lave en hjemmeside til min faster. (som er selvstændig)

Jeg har styr på det hele, men jeg ved ikke helt hvor mange penge jeg skal tage for det...

Jeg ved ikke om jeg skal tage en engangpris for det, eller om jeg skal tage lidt om måneden.

Jeg har fået at vide at på min alder, kan det være godt at man kun tager 200-500 kr. for en hjemmeside, og så er det det. Det råd er jeg meget enig i, for også at skabe lidt reklame, men det er jo ikke mange penge i forhold til det tid jeg bruger, plus det som et web-hotel koster.

Det skal siges at jeg har snart 1 1/2 års erfaring inden for markedsføring, og jeg kan godt finde ud af at lave en fed hjemmeside.

Nogen der har nogle råd?

Mvh.

Daniel

Hvad kan du programmere i? :)

Hjemmeside om danske aktier

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)