Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en ny forretning på tegnebrættet og har brug for noget hjælp til valg af en hjemmesideløsning.
Det jeg skal bruge er en hjemmeside hvor man skaber kontakt mellem hinanden og kan bedømme folk.
Lidt på samme måde som gomore.


Håber på lidt hjælp, for det er det eneste jeg ikke har styr på og det skal helst være billigt her i startet.


MVH

Alexander Nielsen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Lad det være sagt med det samme - den løsning du efterspørger virker som udgangspunkt ikke som en "billig" løsning. Du kan eventuelt prøve at uddybe konceptet en smule heri tråden således at komptente fagfolk herinde måtte have en bedre chance for at byde ind på løsningsforslag :) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Alex

Det er ikke en simpel hjemmeside du efterspørger her, jeg er med på at du som iværksætter gerne vil igang så billigt som muligt, det vil de fleste - men du skal også være opmærksom på at det hurtigt kan bliver for dyrt at få det "for billigt".

Hvis det med udvikling af sådan en løsning ikke lige er din kernekompetence (og det skal det jo nok heller ikke være) - så vil jeg anbefale dig at få noget uvildig rådgivning her. Det kunne faktisk sagtens gå hen og blive det billigste.

F.eks kunne du jo overveje at flytte udviklingen af løsningen til udlandet (en dygtig udenlandsk udvikler kan du få til ½ pris af det en dansk udvikler på samme niveau koster), men så vil du nok have brug for at få en dansk projektleder koblet på, således at projektet ikke løber af sporet.

Du skal være velkommen til at give mig et kald på 3053 1351 - så kan vi jo se om vi kan finde en god (og billig) løsning til dig

//Morten 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)