Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg se hvor mange søgninger et ord har?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for et værktøj til at se hvor mange søgninger et givent ord har. Hvad kan jeg bruge til formålet?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge AdWords Keyword Planner. Det kræver at du har en AdWords konto, men der kan du se antal månedlige søgninger på et givent keyword

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som skrevet, så er AdWords Keyword Planner nok det bedste til dette formål. Det er Google's eget værktøj og du finder det inde under din Adwords konto. Hvis du endnu ikke har en Adwords konto, kan du gratis oprette en profil.

Med Venlig Hilsen

Martin Sølberg

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har en liste ord er du velkommen til at smide mig en mail - så vil jeg gerne smide en oversigt retur - Selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser :-) 

simon@erhvervshjemmesider.dk 

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Hvis du har en liste ord er du velkommen til at smide mig en mail - så vil jeg gerne smide en oversigt retur - Selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser :-) 

Fedt. Det vil jeg gøre

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Var jeg dig så jeg lige den her video (hvis du ikke helt forstår hvordan). Så ved du hvordan Google Adwords keyword tool fungerer. Programmet/siden er genial(t) til at finde nye keywords, du ikke lige havde overvejet at folk gerne søger på.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bruge Google Trends: https://www.google.dk/trends/?hl=da

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

eRecept.dk:

Simon Børsting Sørensen :
Hvis du har en liste ord er du velkommen til at smide mig en mail - så vil jeg gerne smide en oversigt retur - Selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser :-) 

Fedt. Det vil jeg gøre

Du skriver bare :-) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)