Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino'er! Hjælp en Facebook rookie!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vrigsted
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Henriks hjemmeservice Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Jeg har gennem længere tid overvejet dette.

Egenligt så har jeg en lidt hjemmelavet facebookside til firmaet, men hold nu op, hvor er den ringe.

Det er jeg helt klar over, så I behøver ikke sende mig længere ned i støvet.

Jeg vil så gerne få det til at virke. Kan I hjælpe mig?

Enten ved gode råd eller ved nogle helt ekstreme gode tilbud.

Vi har et rengøringsfirma som vi prøver at få til at blive mere synlig online og tænker at Facebook er en af vejene.

Hjemmesiden er på plads, dog en ganske lille en. Men den dækker vist behovet.

Firmaet hedder Rent Plus.

Vi er bosiddende i Juelsminde og vores kundekreds er primært Juelsminde og Vejle området.

Mvh. Agnes

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Agnes 

Facebook kan være en rigtig fornuftig fremgangsmåde i forhold til at ramme personer indenfor din målgruppe, og derved opnå en øge kundetilgang.

I bund og grund handler det om at få kommunikeret et klart budskab ud til netop de personer som måtte have interesse for jeres ydelser. Facebook annoncering gør dette muligt da i kan segmenterer udfra kriterier såsom geografi, alder og civilstatus. 

Jeg tager meget gerne en uforpligtende snak med dig omkring jeres muligheder med Facebook. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med et link til jeres Facebook side. Du er også velkommen til at kontakte mig direkte på tlf. 27 58 02 92. 

Ser frem til at høre fra dig :-) 

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vrigsted service:

Kære Amino'er.

Hjemmesiden er på plads, dog en ganske lille en. Men den dækker vist behovet.

Firmaet hedder Rent Plus. http://www.rentplus.dk/

Vi er bosiddende i Juelsminde og vores kundekreds er primært Juelsminde og Vejle området.

Mvh. Agnes

Hej Agnes,

Nu skriver du godt nok, at jeres hjemmeside vist er på plads og vist nok dækker behovet. Hvis behov er det, den dækker??? Jeres eller evt. kunder??

Forsiden er tom? Ikke for at fjerne fokus fra facebook, men I kunne jo samtidig godt optimerer et par punkter på hjemmesiden, så I fremstår lidt mere "klar og parat" til at komme ud og gøre rent. Lokal SEO ville ikke gøre noget....

Tjek evt. tilstanden af jeres hjemmeside her:

Held og lykke med det! Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)