Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Register domæne i Norge og England

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Justlearn ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at register et domæne i Norge og England, selvom man ikke bor der ved at finde en partner.

Vil det være sikkert at finde en partner?

Og hvordan finder man en partner i Norge eller England, der kan registere domæinet?

Bliv bedre til at snakke et sprog ved at booke sprogundervisning gennem https://www.justlearn.com. Book en prøvelektion til et billigere pris for at afprøve læringsformen!

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså et .uk domæne kan du jo, mig bekendt, frit registrere. Her er der ikke nogen restriktioner.

Men et norsk domæne er forbeholdt personer og virksomheder i Norge. Så her tror jeg faktisk man er nødt til at have en registreret virksomhed i Norge for at få lov til det. Jeg ved ikke om det er tilladt at en anden fra Norge køber det for dig, og du bruger det. Men jeg tror ikke du kan komme til at eje det, uden at have et norsk firma eller adresse.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Haderslev
Tilmeldt 10. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Justlearn ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg modtager denne besked: "Fejl: For at registrere et .UK-domænenavn skal den administrative kontaktpersons land være en del af de britiske territorier."

Bliv bedre til at snakke et sprog ved at booke sprogundervisning gennem https://www.justlearn.com. Book en prøvelektion til et billigere pris for at afprøve læringsformen!

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

isgo:

Jeg modtager denne besked: "Fejl: For at registrere et .UK-domænenavn skal den administrative kontaktpersons land være en del af de britiske territorier."

Hmm..det ser mærkeligt ud. Hvilken udbyder anvender du?
Umiddelbart har jeg ingen problemer med at bestille et .UK domænenavn. Men for nogle år siden var det ikke alle der frit kunne bestille dem, så tænker om det er en udbyder der ikke har opdateret deres system til dette?

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)