Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind en GRATIS webshop (OBS: ikke for svage sjæle)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Mønsted:
Af ren nysgerrighed, har læst den fine artikel, hvad er det for noget fakta du ikke er enig i?

For at tilfredsstille din nysgerrighed, kan jeg oplyse dig at jeg ikke er enig med trådstarter når han skriver i sit såkaldte nyhedsbrev at Prestashop er et Dyrt - Langsomt - tungt system. Var der bare en af de påstande der var rigtig, kunne man måske have set igennem fingre med det. Men når det hele er forkert bliver man jo nød til at gøre opmærksom på det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kaldte også Presta for et "inferiørt" system - det har du ikke noget problem med? ;)

Come on, vi hedder Shoppusher - du skal ikke tage et humoristisk mock-nyhedsudklip fra os så alvorligt...

Vi prøver lige med et nyt link...

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der præcis 48 timer til, at en Aminoer får et fix af den anden verden i form af en gratis Woo-shop.

Der er knapt 20 deltagere i skrivende stund - men tag chancen og tilmeld dig lodtrækningen nu!

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er pt. omkring 20 shop-hungrende forretningsfolk. Lodtrækningen finder sted om en dags tid. Med en vinderchance på ca. 5%, er oddsene ret gode - synes du ikke?

Deltagelse kan stadig nå at finde sted på vores hjemmeside: www.shoppusher.dk

---

Peace out,
Pede fra ShopPusher

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Udtrækningen har nu fundet sted, og vinderen er kontaktet direkte.

Såfremt vinderen er indforstået med det, får I selvfølgelig alle lov at se den færdige gevinst.

Pusherne takker for deltagelse!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)