Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ fremvisning på webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er sprit ny her inde og håber jeg kan få nogle gode råd som kan gøre at jeg kommer videre med min idé!

Ligesom alle de andre vil jeg gerne starte en webshop og sælge herre tøj.

Jeg er godt klar over at der er rigtig mange på det market og at der findes nogle rigtig store fisk også, men jeg er helt sikker på at med den rette indstilling, sparring og en portion held, så kan jeg godt være med!

For at skille mig lidt ud har min tænke været at ændre på det alle de andre gør. Den samme udstillingen af produkterne. Ville det være muligt at have en tredimensionel model i bevægelse (Som om vedkommende kiggede i et spejl). Altså en model som er "videooptaget" der så kan styles, roteres rundt, zoomes ind efter eget ønske, f.eks. tilføje de bukser man ønsker sig, matche det op med en skjorte og et ur. Derefter ligge hele sættet i kurven.

Kommer næsten til at tænke på den gang jeg spillede need for speed og jeg skulle få min golf 4 til at se cool ud, med nye fælge, lakering og tribels hen af siderne. Det var muligt at se hvordan det ville se ud inden der blev betalt for varen.

Og så rent praktisk. Vil det betyde at der skal filmes en model med samtlige kombinationsmuligheder? Det ville være et rent helved hver gang der kom nye kollektioner. Eller ville det rent faktisk være muligt at finde en computer løsning på dette?

Jeg glæder mig til at høre fra jer kompetente mennesker,

God dag derude! :-)

// Morten

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Morten

Det lyder spændende, og teknisk kan det godt løses, men det er ikke lige "out-of-the-box" - så det er en løsning der helt klart ligger i den dyre ende - så skal du have det til at løbe rundt, så skal du nok have en forholdsvis høj avance på dit tøj, og en del igennem din butik - så det var nok ikke der jeg ville starte hvis jeg var dig.

//Morten

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tusinde tak for dit svar!

Kan du uddybe dit svar lidt, hvilke metoder der skulle iværksættes for at få sådan et projekt igang og hvad det evt. skulle koste?

// Morten

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear,

Det er da lige nøjagtigt sådan noget!  Fedt, tak! :-)

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten.Nissen:

Kan du uddybe dit svar lidt, hvilke metoder der skulle iværksættes for at få sådan et projekt igang og hvad det evt. skulle koste?

Hvis du vil være en seriøs spiller på det marked, er du langt over 100.000 kr.

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det er lidt risky at starte med.

Tak for svaret!

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nogle af de "high-end" løsninger der findes til design kan arbejde med 3D, og det er nok sådan nogle du skal kigge efter, det tror jeg ville være den billigste løsning.

Her kunne du så måske være heldig at få noget i 3D fra leverandøren (selvom det nok er lidt tvivlsomt - men du kan jo spørge) - hvad det så ville koste har jeg ikke nogen anelse om, men det kan jeg selvfølgelig godt få undersøgt for dig, hvis du er interesseret i det.

//Morten

Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Morten,

Jeg sætter pris på dit arrangement, men kan forstå at dette projekt allerede er en for dyr start for mig. Jeg må bide i det sure æble og finde et billigere alternativ.

Tak for dine svar!

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja, det var nu heller ikke lige der jeg ville starte hvis jeg var dig - men Held og Lykke med det billigere alternativ

//Morten

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)