Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til spændende startup i vækst

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg har i meget lang tid overvejet at søge en partner til min virksomhed, men har hver gang valgt at droppe tanken igen, da jeg har følt for stor passion for projektet til, at ville give afkald på noget. Jeg er dog kommet på lidt andre tanker nu, da jeg er kommet frem til konklusionen, at det fulde potentiale kun kan opnås med en partner + at det generelt bare kunne være rart at have en sparringpartner til de sene timer og det videre arbejde. Derfor vil jeg nu se, om det skulle være muligt at finde den person jeg søger. Jeg vil prøve at gøre det så kort som muligt, så det ikke bliver for uoverskueligt. Resten kan tages privat.

Lidt om mig: Jeg hedder Jacob Holm Vestlev, er 24 år og bor i Ørestad. Jeg har en bachelor fra Syddansk Universitet i HA' Sport- & Eventmanagement og har en uddannelse inden for teambuilding, ski og badminton. Jeg er i øjeblikket tilknyttet kandidaten på CBS i iværksætteri og innovation.
(Cand.soc OIE). Desuden har jeg erfaring fra en del andre tidligere start-up projekter. 

Ganske kort: Jeg ejer virksomheden Beerpong Liga DK, med følgende sider: beerpongliga.dk & collegetable.dk. Førstnævnte startede jeg sidste år som et socialt eksperiment http://www.mx.dk/nyheder/kobenhavn/story/10306275 . Det var et virkelig spændende, sjovt og udfordrende projekt, der endte med 21 hold fra 10 kollegier, der kørte i et halvt år, hvor spillerne på skift spillede ude/hjemmebane på hinandens kollegier. Efterfølgende har jeg holdt turneringer på flere barer og natklubber i København. 

Collegetable.dk er min egen opfindelse og sælger de første multi spilleborde på markedet. Se evt. mere her: http://cbsobserver.dk/cbs-ivaerksaetter-baserer-sin-biks-paa-beer-pong . Jeg har godkendt EU design-registrering på bordene, så jeg har en unik mulighed for at udvide til resten af skandinavien og Europa hurtigst muligt. Mine borde står lige nu i 49 hjem, virksomheder, fredagsbarer mv. i Danmark :)

Derudover har jeg nok Københavns hyggeligste kontor/lager, 59kvm lige ved Amagerbro metro, med bad/toilet, køkken og lukket gård :)

Partner:
Jeg søger en (eller evt. et team), der brænder for iværksætteri, men som måske mangler det helt rigtige projekt at kaste sig over, har lavet exit fra tidligere virksomhed eller måske har en helt tredje motivation til at ville springe ud i et nyt projekt. Jeg ville ønske jeg kunne bruge det meste af min omsætning på markedsføring, udvikling af nye produkter mv. så din primære opgave bliver at være ansvarlig for at udvikle og optimere begge sider (wordpress) med fokus på brugeroplevelser og konverteringsrater.

Derudover skal du have erfaring med Mailchimp, SEO, adwords og markedsføring på sociale medier. Du skal være skarp i photoshop/illustrator. Jeg forventer også, at du tidligere har udviklet lidt tungere funktioner i Wordpress fra bunden, da jeg har nogle projekter på tegnebrættet, der er et must for fremtidig vækst. Derudover skal du selvfølgelig være udadvendt, imødekommende og klar på et spil beer pong i ny og næ.

Jeg kommer selv til at stå for logistikken, leverandører, samarbejdsaftaler, udvikling af nye produkter, markedsføring (primært offline), salg og ekspandering til nye lande, samt selvfølgelig turneringerne. Jeg har et stort netværk og en masse fede aftaler der bare skal knokles videre på.

Det forventes ikke du skyder penge i projektet og den rigtige person vil få 50% af virksomheden.

Visionen er klar: Der er solgt over 5.000 borde inden udgangen af 2018. Derudover afholdes der turneringer, der tiltrækker spillere fra hele Europa. Sortimentet er udvidet med 10-15 nye produkter, hvor størstedelen af dem er patenteret på design eller funktionalitet og produkterne kan købes i større kæder og butikker.

Vil du høre mere? Så send en privatbesked her på siden eller evt. mail til kontakt@beerpongliga.dk. Hvis du har en interessant profil, inviterer jeg på en kop kaffe på kontoret også tage vi den derfra. 

Mvh. Jacob Vestlev

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Skidegodt indlæg, masser af detaljer. Hvis du ikke finder din partner så er det ihvertfald ikke din introduktions skyld! Klap på skulderen for det og held og lykke med projektet! :-)

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det!

Jeg krydser fingre :)

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Til trods for over 10 henvendelser, er det desværre ikke lykkedes mig at finde den rigtige partner endnu - så jeg tillader mig meget listigt at give den et skud mere (et lille bump). 

Jeg håber det er OK i amino-kredsen.

Hvis du læser ovenstående opslag for første gang og kan mærke adrenalinen pumpe imens mandagen pludselig bliver lysere, så hold dig ikke tilbage med at sende en mail til kontakt@beerpongliga.dk og skriv lidt om dig selv, hvad du tidligere har lavet og hvad du kan bidrage med (samt hvor i landet du holder til). 

God dag derude!

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg sender dig en mail senere i dag.

Venligst,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Det det gør du bare. Jeg vil dog lige pointere at det en fast partner jeg søger (jeg så lige din side) og ikke rådgivning/sparring mv.

God dag!

Mvh. Jacob

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Vestlev:
Jeg kommer selv til at stå for logistikken, leverandører, samarbejdsaftaler, udvikling af nye produkter, markedsføring (primært offline), salg og ekspandering til nye lande, samt selvfølgelig turneringerne.

Jacob Vestlev:

så din primære opgave bliver at være ansvarlig for at udvikle og optimere begge sider (wordpress) med fokus på brugeroplevelser og konverteringsrater.

Derudover skal du have erfaring med Mailchimp, SEO, adwords og markedsføring på sociale medier. Du skal være skarp i photoshop/illustrator. Jeg forventer også, at du tidligere har udviklet lidt tungere funktioner i Wordpress fra bunden, da jeg har nogle projekter på tegnebrættet, der er et must for fremtidig vækst. Derudover skal du selvfølgelig være udadvendt, imødekommende

Når du stiller de 2 ting op mod hinanden så tror jeg du har svaret på hvorfor du har så svært ved at finde en 50/50 Partner

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig og jeg ved godt det er svært med de krav. De fleste henvendelser jeg har fået har dog ikke rigtig været i nærheden af, at opfylde nogle af ovenstående arbejdsopgaver.

Når det er sagt, så tilbydes der jo også 50% af virksomheden. Hvis der sidder en derude som er knivskarp i Wordpress og dygtig til at løfte de grafiske opgaver, samt har bare lidt indsigt i online markedsføring, så er det jo ikke manglende evner i mailchimp eller adwords mv. der kommer til at afgøre det.

Mvh. Jacob

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)