Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i give kritik på mit website?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Fra  SpotDesign Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer :)

Jeg er igang med at lave et website hvor ideen er at jeg vil lave IT guides til alle, i form af video og tekst/billeder. Derudover påtænker jeg at udvide med brugerlogin, hvor folk kan få en profil og downloade e-bøger osv. 

Siden er langtra færdig, så vil i ikke være søde og komme med konstruktiv kritik ? :)

Siden hedder ITguiderne.dk

På forhånd tak :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg synes som udgangspunkt at din nye hjemmeside er ganske nydelig. Det er selvfølgelig aldrig pænt med Adsense reklamer, men jeg har forståelse for at de skal være med til at finansere dine mange brugte arbejdstimer :-) 

Synes der er lidt for meget hvidt i topbaren. Overvej at ryk din hovedmenu op til højre for logoet. Jeg tror det vil skabe et lidt bedre indtryk. 

Sitebaren er noget tom når man scroller ned på siden - overvej hvorvidt du kan skabe værdi herigennem. Eventuelt kan du indsætte seneste indlæg, eller andet i samme dur. 

Held og lykke med sitet!

Fra Svendborg
Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Fra  SpotDesign Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for hurtigt svar :)

Angående Adsense, så er jeg selv træt af dem. Jeg må indrømme jeg ikke forstår hvorfor de aldrig er så flotte.
Men overvejer stærkt at søge mod en anden affiliate mulighed, da Adsense ej heller er dem der betaler bedst.

Jeg kan godt se hvad du mener men toppen. jeg prøver lige at arbejde lidt med det.

mere nyttig fylde i Sidebaren skal der nok komme, når jeg finder ud af hvad det skal være :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Umiddelbart ser det godt ud synes jeg. Personligt, synes jeg baggrunden bag dit logo burde være hvid. Ud over det, ville jeg fjerne de 10px margin over logoet eller lave 10px under logoet også så der er lige stor afstand så det bliver sådan:

 

I stedet for:

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Synes du burde overveje din skrifttype dog. Jeg ville vælge en sans-serif (font uden fødder) til brødtekst, da det er lettere at læse på en skærm. Samtidig ville det give siden et mere simpelt udtryk, hvilket jeg synes, der er behov for.

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Sitebaren er noget tom når man scroller ned på siden - overvej hvorvidt du kan skabe værdi herigennem. Eventuelt kan du indsætte seneste indlæg, eller andet i samme dur. 

Ja jeg lagde mærke til det samme.

Men ellers nydelig hjemmeside.

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot hjemmeside! :)

Hvad er din baggrund?

Hjemmeside om danske aktier

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)