Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker du hjælp til bogholderi, regnskabsafslutning, skatte- momsregler eller selskabsret?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen


Jeg er netop færdiguddannet Cand.merc.aud med masser af teoretisk erfaring indenfor økonomi(regnskab, revision) og jura (skat, moms, selskabsret).

Jeg vil også gerne opnå noget praktisk erfaring og synes, det er oplagt i samme ombæring at hjælpe iværksættere, som kan få brug for lidt vejledning/rådgivning, imens der er fokus på så meget andet i forretningen. 

 - Hvorfor vil jeg hjælpe? Grundlæggende fordi jeg mangler praktisk erfaring. Det vil jeg så opsøge af flest mulige veje, og hvis jeg skal yde lidt frivillig/gratis/billig arbejdskraft, så vil jeg hellere end gerne støtte iværksættere, som jeg selv er og bliver inspireret af. 

- Hvilke arbejdsopgaver tænker jeg umiddelbart at kunne hjælpe med? Daglig bogføring, styring af økonomi, selskabsretlige overvejelser (eksempelvis valg af selskabsform), skatteretlige spørgsmål(både selskabsskat og personlig skat), momsregler mv. 

Jeg vil helt sikkert ikke kunne give fyldestgørende svar på alle områder, men hvis i også ønsker, at jeg kigger jeres økonomi igennem på en eller anden måde som en sparringspartner, så er jeg også behjælpelig med det.

For at forventningsafstemme så er jeg i arbejde ved siden af, så jeg vil primært arbejde om aftenen og i weekender. 

Skriv endelig jeres email i kommentarfeltet, hvis det har den mindste interesse, så vi kan diskutere mulighederne. Jeg tager også gerne imod andre gode råd til, hvordan jeg kan få praktisk erfaring :)

Fortsat god dag

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)