Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop digo.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg har webshoppen digo.dk som fornyligt har fået nyt tema, som jeg har lavet en masse på - jeg tænkte om nogle evt. ville give lidt feedbacj på hjemmesiden, omkring hele købs flowet ved den og generelle ting jeg ville kunne forbedre :)

- ALT kritik modtaget med åbne arme! :)

Tak på forhånd

- Kaare 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaare

Jeg synes du skal have noget tekst ind i header der beskriver hvilke produkter du sælger - eller blot en kort tekst med en slogan eller lignende. Webshoppens logo giver som udgangspunkt ingen idé om koncept mm. 

Synes at selve webshoppens design bliver meget hvidt med den gennemgående hvide baggrund. Overvej hvorvidt du kan skabe lidt dybde i siden ved at påfører en behagelig grå som baggrundsfarve. Eksempelvis en farve som ligger op af denne her på Amino :-) 

Prøv evt. at leg med tanken om at starte med et slider - med det formål at sætte en stemning for sitet. Det kan hurtig blive meget skabelon agtigt med alle de produkter i kasser :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaare,

Jeg mener at din webshop ser rigtig rigtig fornuftig ud, farverne hænger godt sammen med hvad du sælger. De er en form for rolig og afslappet stemning.

Nu ved jeg jo ikke hvordan din gamle webshop så ud, men denne ser rigtig fin ud. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaare,

Først og fremmest må jeg sige at jeg synes det ser rigtigt god ud. Jeg kan godt lide samspillet med den flotte blå og den hvide baggrund. Jeg synes det er enkelt, lækkert og dejligt minimalistisk. - alt i alt i den gode ende. Det kan være rigtigt at dit logo ikke siger så meget om dit koncept, men jeg syne skrifttypen i sig selv signalerer en hel del.

Jeg er enig med Simon i at der mangler noget tekst eller en slags header som en præsentation, der lige velkommer folk når de kommer til din hjemmeside så det ikke bare er salg i kasser med det samme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Mange tak for alt jeres feedback, jeg er ved at kigge på at få smidt en slider på forsiden så "hvad jeg sælger" får mere synlighed :)

- Og det ikke bare er salg, salg og salg man får lige i hoved når man besøger hjemmesiden..

Der skal laves et nyt logo, det er helt sikkert - der er bare ikke lige hul i budgettet til et nyt lige PT :)

Endelig byd ind, hvis det er flere med feedback, eller en kommentar til hjemmesiden..

Tak på forhånd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super med slider, information og logo.

Forresten, jeg tænker at det kan være en god idé at ændre "brands" til "mærker" da din målgruppe nok er dansk. Selvfølgelig medmindre det er en SEO ting.

Ud over det, burde du kigge på længden af nogle af dine title tags. De må ikke være længere end 512 px eller det der svarer til ca. 55 karakterer, så blever de klippet af. Nogle af dine meta beskrivelser er også for lange:

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)