Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af dansk virksomhed. Bosat i udlandet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har er spørgsmål om hvorvidt det er muligt at oprette et IS selskab i Danmark, som bosat i udlandet ( Frankrig )?

Og i anden omgang, om et IS selskab er den rette løsning/ struktur med henblik på køb af produkter i Danmark og videresalg i udlandet,
Og hvilke økonomiske/ administrative udfordringer der er i forbindelse med oprettelsen?

På forhånd tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Jesper.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I/S er jo til to personer eller flere - eller kombi personer / selskaber og jeg mener mindst en skal ha bopæl i DK

IVS og ApS kan stiftes af udlænding. Det kan klares for nogle få tusinde kroner - og du kan se her hvad angår de faste omkostninger i selskaber som IVS og ApS contra personlig virksomhed (en bopæl i DK) http://johnhannover.blogspot.dk/2015/09/hvadkosterfirma.html  det er bare de faste omk der ikke har med drift at gøre - men de som ligger fast - uden husleje osv

Du kan læse alt om hvordan man stifter personlig virksomhed, I/S, eller selskaberne IVS og/eller ApS - stiftelse i alle detaljer - regler, omkostninger, huskelister og meget mere i min E bog eller paperback Selvstændig 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er muligt - men .... opret selskabet i det land du bor i - det er meget lettere og mindre snak med Skat.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)