Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indpakning af tøj - eksklusive æsker?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Reverence Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

 

I forbindelse af min stiftelse af virksomhed, vil jeg bruge ganske normale "indpakningsposer" til mine ordrer. Dog skal jeg have en eksklusiv "range", og søger derfor nogen som har/ved noget om dette:

Søger kasser/æsker i stil med skotøjsæsker, dog meget tyndere. Gerne med mulighed for at vælge farve (de skal være "glatte") samt mulighed for logo + navn.

 

Send mig gerne en besked/tilbud. :-)

 

MVH
Frederik

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Reverence Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Reverence Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kender til noget?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Freddenmr:
Send mig gerne en besked/tilbud. :-)

 

Prøv nu lige at være bare en smule seriøs -  Ingen seriøse firmaer kan give noget tilbud ud fra det du skriver. 

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Reverence Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit altid "gavmilde" svar Ravn, endnu en gang formår du at fremstå venlig og professionel.

Jeg har fået 4 tilbud siden mit sidste indlæg hvor flere af dem virker meget seriøse, så det er jeg tilfreds med.

Ud over dette virker det til, at alle 4 forstod mit budskab perfekt.


Kan du have en god dag. :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Slap nu lige lidt af Fredenmr!

sjovt nok pludselig får du 4 tilbud indenfor meget kort tid - lyder sgu lidt opdigtet!

For at kunne give en seriøs pis er man nødt til at kende oplagets størrelse, nøjagtige mål på æsken, krav til pap og papirkvaliteter, antal farver ved trykning. ..... osv.  

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Reverence Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Når en person svarer som du gør, til alle, bliver man lidt mobset. Normalt tager jeg alt til mig, så længe det er konstruktivt og ikke bare en omgang fis at fyre af.

Heldigvis har det ingen betydning for dig om hvor vidt det er sandt - men der findes heldigvis (mere) hjælpsomme individer derude, og har fået mit svar :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Freddenmr:
Når en person svarer som du gør, til alle, bliver man lidt mobset.

Og når en person som dig spilder vore andres tid med useriøse indlæg, som ikke giver nogen mening uden de rette specifikationer, så jeg irriteret!

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Reverence Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har selv valgt at svare, ikke sandt. Jeg har ikke bedt om at du skulle spilde din tid her.
Der var jo, som sagt, et personer der alligevel fandt det tiltalende. Amino har et privat beskeds netværk hvor der kan diskuteres lige så meget som der kan gøres her. At jeg ikke vælger at give min idé ud til hele verdenen har intet med dig at gøre. Og at du hverken svarer konstruktivt eller pænt er jo dit eget valg. :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du glemmer bare at hvis Amino bliver overspammet med tåbelige spørgsmål, så ender det med de folk der bruger deres sparsomme tid på at hjælpe andre ikke gider være her mere - hvad vil du så gøre når der pludselig ikke er noget med erfaring tilbage ?  Du har jo ikke selv bidraget med specielt meget selv her på sitet! 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)