Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan jeg tror du og mange andre har misforstået mig, og det er sikkert mig som har formuleret det til den vinkel, men mit spørgmål var sådan set bare, hvilke paragraffer der overtrædes. Få et nærmere og mere forstående indblik i, hvad der ville ske. Og det svar kommer du jo også med til sidst, så tak. 

Og mht. dit eksempel med farten. Vil du vove den påstand at største delen af dem som køre bil ikke ønsker, at vide bødesatsen på at køre 10 km/t for stærkt og 30 km/t for stærkt? I min optik fungere verden bare ikke sådan, at fordi noget er ulovligt, at man så derfor skal gå rundt i sådan en uvidenhed og ikke må være nysgerrig og undersøge tingene til bunds. Jeg erkender at formulering ikke sad lige i skabet, men skal vi lukke den her da jeg har fået svar? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

D21:
Og mht. dit eksempel med farten. Vil du vove den påstand at største delen af dem som køre bil ikke ønsker, at vide bødesatsen på at køre 10 km/t for stærkt og 30 km/t for stærkt?

Nej, det er hverken min påstand eller et udgangspunkt for min sammenligning.

Mit postulat er at man kan ikke "måle ulovlighed". Som bilist er du udmærket klar over at du bryder loven når du kører 10km/t for stærkt, ligesom du også er det når du kører 30km/t for stærkt. Virkeligheden er at du får en bøde uanset. Det er kun bødesatsen der kan variere. 

Jeg ved ikke hvordan du kan opfatte det som om at man ikke må være nysgerrig om hvor meget man kan risikere at skulle betale i bøde.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 23. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er bare sådan du formulere det :)

Og den påstand er du velkommen til at have og please så længe du vil. 
Og det er præcis bødesatsen jeg er nysgerrig efter.

Men hey Dan, tak for svar! :) 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

D21:

Hej Kent - tak for svar :)

Som jeg også selv skrev, så er logikken klar i dette tilfælde - at det nok er ulovligt, mit spørgsmål er jo så, hvor ulovligt. Hvilke regler gælder helt præcist. 

Fordi fru Olsens typisk har en vista eller XP version på sin gamle bærbar. Og dertil ville det mere end pynte, hvis hun fik windows 7, f.eks. 

Men mit spørgsmål er rettet mod det juridiske. Hvad ville der ske, men tak for tippet. 

Hvad skrev, og slettede, du?

Godt nok en underlig måde at te sig på - mener jeg

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Hvad skrev, og slettede, du?

Så vidt jeg husker (men D21 mente så heller ikke, at jeg helt havde forstået spørgsmålet) ville ts gerne vide, hvilken straf man kunne få for at installere ulovlige kopier at Windows på folks/kunders PC.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En proff sælger der bruger fake versioner/ikke godkendte version af windows - og som nappes af MS vil få meget stor bod. Hvor stor vil bla.a afhænge af beviselig indtægt for proff sælgeren og dermed tab for MS - en bod vil sjældent være under 2 x salgsværdi og kan også være op til 10 x

Opdagelse er meget sandsynlig hvis en maskine indleveres til rep et sted f.eks.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)