Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fremstår min hjemmeside?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Fra  splunch ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg har netop oprettet virksomheden splunch ApS, og kunne godt bruge lidt feedback på min hjemmesidehttp://www.splunch.dk/

Den er udarbejdet med det formål at være informativ og simpel, og skal i udpræget grad, anvendes efter et kundemøde er overstået.

Hvad tænker I?

Med venlig hilsen,

Anders Frandsen 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg synes din hjemmeside er rigtig flot og præsenterer din forretning rigtig godt. Det er enkelt og lige til at danne sig et overblik over dine services. 

Rent konverteringsmæssigt er det godt at du linker til dine kontaktinformationer igennem en sticky menu. 

Eneste note jeg gjorde mig var at jeg savner en visuel præsentation ved "Opdrager med et digitalt menukort". 

Held og lykke med forretningen :-) 

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud. Ville nok vælge et andet favicon (det lille billed der vises i toppen af browserens faneblad) til noget mere relevant. Logoet (er det jeres logo?) i menuen ville jeg centrere vertikalt også, så det ikke 'støder på' bunden af menuen, hvis du forstår, hvad jeg mener. Og så ville jeg også vælge et andet billed end det af kniven og grøntsager til, selvom det holder sig indenfor emnet - tror dog det ville fungere bedre, hvis du brugte et billed fra en restaurant eller et, hvor appen var i brug. 

Så alt i alt; fin, simpel side. Savner dog en anelse mere personlighed. 

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Fra  splunch ApS Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Mange tak for din tilbagemelding - det er taget til efterretning. Det er simpelthen bare noteret.

Du må have en dejlig tirsdag.

Med venlig hilsen,

Anders

Fra København
Tilmeldt 5. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Fra  splunch ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Probranding,

Mange tak for din konstruktive tilbagemelding. Jeg har gået med overvejelsen om at ændre billedet af kniven -da du som rigtig nok påpeger, i højere grad vil stemme overens med produktet. Det er mit logo, og god idé at placere det vertikalt. Jeg går videre med at give hjemmesiden, "the final touch".

Du må have en dejlig aften.

Med venlig hilsen,

Anders 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt i alt, synes jeg at det ser skide godt ud! Ikke så meget at komme efter ud over favicon og logoet, som jeg ikke synes er helt i samme klasse som resten af designet.

Du skulle måske overveje at skrive nogle titler til dine sider og meta beskrivelser så det ikke ser sådan her ud i google:

Derudover, forstår jeg ikke helt hvorfor der er en /features side. Der er bare kontakt på den og links fører til URL's som -http://splunch.dk/features/#section-Optimer

Fra København
Tilmeldt 5. Nov 15
Indlæg ialt: 13
Fra  splunch ApS Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Mange tak for din feedback - det sætter jeg pris på. Jeg kan sagtens se, at det fremstår uprofessionelt i Google. Jeg kontakter min udvikler og går videre med sagen:)

Du må have en dejlig onsdag.

Med venlig hilsen,

Anders

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fin, enkel og estetisk side med flot farveafstemning. Dog troede jeg først, at det var knive du solgte !!!  Måske et billede af en restaurant i stedet ??

Jeg savner lidt om, hvem der står bag siden og Splunch. Et foto og lidt "Om Splunch" ville være fint. Man vil gerne som kunde vide, hvem det er man handler med. 

Held og lykke med projektet - fantastisk koncept !!

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra Nr. Alslev
Tilmeldt 28. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Løbebloggen Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Desingmæssigt er den enkel og stilfuld. Jeg synes imidlertid det er synd at jeg skal scrolle så langt ned for at finde ud af hvad du sælger. Kunne du evt tilføje et slogan under firmanavn som f.eks. Splunch -dit elektroniske menukort, eller Splunch - App'en til dit menukortet ...... whatever. Du ved en eller anden teaser der gør mig nysgerrig på at finde ud af hvad du sælger. Det kunne også sælge godt med en evt. demonstrationsvideo.

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Frandsen:

Hej David,

Jeg kontakter min udvikler og går videre med sagen:)

Hej Anders,

Prøv evt. at køre din side igennem vores gratis webanalyse tool for optimeringstips.

Legede lige lidt med din meta data til forsiden. Bare en idé Smile

Håber, det kan bruges. God arbejdslyst! Smile

Dbh,

AnalyzeMe

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)