Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Reboot" er bogføring og regnskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Amino'er

Jeg oprettede i efteråret 2014 et CVR-nummer med lancering af website i marts 2015.

.. Og for at være helt ærlig har bogføringen i opstartsfasen desværre været mangelfuld, og det vil jeg nu have rettet op på! Problemet er,

Problemet er, at virksomhedens bogføringskonti ikke stemmer overens med virkelighedeN, og det virker helt uoverskueligt at gennemgå halvandet års bogføring for at få alle konti, balance og så videre rettet ind for herefter at kører bogføring helt stringent fremover. Det virker mest oplagt at gøre i forbindelse med en åbningsbalance for 2016

Er der nogen der har erfaringer med "genstart" af bogføringen, og hvordan dette gøres bedst og mest gnidningsfrit?

På forhånd mange tak for hjælpen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

søg en online bogholder/revisor  Enten får du det op at køre ved det hårde arbejde - hvor bankkonto skal stemme løbende, eller du kan lade skat bestemme - hvilket er meget dyrt. www.agera.dk

det haster - jo længere der går, jo dyrere, og du risikerer meget let en kontrol - som altid vil kunne gå 3 år tilbage så selv i 2018 kan 2015 være til kontrol - 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange posteringer drejer det sig om?
Er det hele på bankkontoen?

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 22. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Mange tak for det hurtige svar.

Ja, det er jo desværre ofte den eneste vej frem :)

Jeg vil følge dit råd - der skal i hvert fald ryddes op en gang for alle :)

Bedste hilsner,

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)