Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at lave en indløser model ala nets

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Vi søger råd og forklaring på hvordan man kan starte en indløser hjemmeside op.

Det eneste jeg ved på nuværende tidspunkt er at man skal have en bank til at støtte sig op, men hvad ellers.

Og hvilke ting skal man have i baghovedet ved at starte sådan en forretning op?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ked af at sige det, men hvis du har behov for at stille spørgsmålet så tvivler jeg stærkt på du har evnerne.

Det du reelt vil er at lave dit eget creditcard? Eller vil du lave din egen betalingsgateway?

Hvis du bare vil håndtere creditcards så kan du nøjes med en PCI Certificering og så har nets, visa, mastercard o.l. sikkert også nogle soliditets og forsikringskrav du skal overholde.

Hvis du vil erstatte nets og altså lave dit eget hævekort eller på anden vis være i besiddelse af andre folks penge så skal du en tur forbi finanstilsynet ... ved ikke konkret hvordan det fungerer, udover at det er besværligt :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bare en note: en indløser er ikke nødvendigvis kortudsteder - men ja, derudover nok jævnt enig :)

Det er nok ikke på Amino man skal spørge hvis man har ambitiioner om at blive kortindløser - men held og lykke m. projektet :)

vh

thomas

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ambitiøs forspørgsel - intet i vejen med dette :-) 

Folk som starter forretning op i denne branche har typisk flere års erfaring fra ex. NETS. Jeg tror det kræver et ekstremt kendskab til branchen før du kan skabe succes med dette - derved vil mit råd være at allierer dig med en eller flere der kender gamet.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Ville aldrig lave mit eget kort, har det fint med dem som allerede er derude.

Har dog allerede fundet ud af det, og den er i støbeskéen!

Tak for jeres tid!

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)