Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med healthtrader ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil høre om der er nogen her der har erfaringer med affiliate -siden healthtrader?

Alle mine produkter på www.erecept.dk er igennem dem, men jeg har ikke kunne får kontakt til dem i over en uge:-(

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det her seriøst din måde at linkbuilde på? Hver eneste dag er der et indlæg fra dig med en URL til din side.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

blevetkopieret:
Er det her seriøst din måde at linkbuilde på? Hver eneste dag er der et indlæg fra dig med en URL til din side.

Nej det er et seriøst spørgsmål. Kender du til healthtrader?

Jeg mener ikke jeg kom med et indlæg i går med eget URL. Jeg har højst svaret på et

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du gør i alt fald dit for at få dit link ind.

Man skal da i øvrigt godt nok være ret desperat eller pinlig over sin medicin for at købe til de priser der ? sådan noget som p-piller yasmin 484 kroner for 63 tabletter ? nuværende pris ifl medicin priser 222,45 og indkøbspris på 147,26.

Noget af et spring op til 484.

Jeg kan sagtens se selve konceptet i at andre ikke skal vide hvis man tager noget man ikke er så glad for andre ved man lider af, men at betale 100% overpris så er man satme desperat.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunbao:
Noget af et spring op til 484.

Ja hold da kæft det er dyrt. Jeg havde ikke tjekket priserne, men sælger bare videre med hovedet oppe i røven. Dem får jeg sgu aldrig solgt nogen af. Bare mit koncept ikke er ved at gå i vasken:-(

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke healthtrader, men ved at 121doc har været i medierne flere gange, hvor der er stillet spørgsmålstegn ved deres lovlighed.

Og dette vel at mærke inden der blev strammet op på loven omkring nethandel med medicin. Jeg har også mine tvivl hvorvidt affiliate sider der omhandler salg af medicin ikke også skal overholde denne lov, og skal være under tilsyn af lægemiddelstyrelsen. 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

eRecept.dk:

Sunbao:
Noget af et spring op til 484.

Ja hold da kæft det er dyrt. Jeg havde ikke tjekket priserne, men sælger bare videre med hovedet oppe i røven. Dem får jeg sgu aldrig solgt nogen af. Bare mit koncept ikke er ved at gå i vasken:-(

Arrrrrr nu er konceptet vel ikke så meget dit men mere 121doc.

Men det gør en da en smule nysgerrig når en påpeger at priserne er en smule skæve, og ja tjekkede da også lige et par ting, og sammenlignede dem med netdoktor.
Xenical Netdoktor 628,-/hos dig 1028,-.

Men et lille spørgsmål jeg undrede mig over på din/121doc sider.

Denne form for recept udskrivning på basis af hvad folk nu bilder en ind, er det virkelig lovlig?

Jeg kunne jo f.eks. skrive at jeg var 160 cm høj og vejer 200 kilo og ingen ville kontrollerer det.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, 484 de 25%(20) er moms så  forsvinder 95 kroner i runde tal så skal der betales til ham som affiliate 15-17% står der og den affiliate der sælges via skal også ha % så lad os sige 25% blot for at ha et tal. det er så 482 minus 25% det er 362 minus de 90 fra før så er vi på 272.

så har vi indkøbs prisen som medicin priser siger er 147 så er vi nede 98 kroner, som så både dækker fragt(med mindre det ligges oven i købs processen) emballage, en læge til at udskrive recepten, nogle til at pakke den, samt diverse drifts omkostninger.

så i den forstand kan man jo i bund og grund godt forstå at prisen ender hvor den ender.

Men der kan satme ikke være mange kunder til det da.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

eRecept.dk:

Sunbao:
Noget af et spring op til 484.

Ja hold da kæft det er dyrt. Jeg havde ikke tjekket priserne, men sælger bare videre med hovedet oppe i røven. Dem får jeg sgu aldrig solgt nogen af. Bare mit koncept ikke er ved at gå i vasken:-(

Arrrrrr nu er konceptet vel ikke så meget dit men mere 121doc.

Men det gør en da en smule nysgerrig når en påpeger at priserne er en smule skæve, og ja tjekkede da også lige et par ting, og sammenlignede dem med netdoktor.
Xenical Netdoktor 628,-/hos dig 1028,-.

Men et lille spørgsmål jeg undrede mig over på din/121doc sider.

Denne form for recept udskrivning på basis af hvad folk nu bilder en ind, er det virkelig lovlig?

Jeg kunne jo f.eks. skrive at jeg var 160 cm høj og vejer 200 kilo og ingen ville kontrollerer det.

I hvert fald står der i receptbekendtgørelsen, at recepter udstedet af udenlandske læger ikke må være indtelefoneret. Og det er vel lidt at sidestille med det der foregår på 121doc. 

§ 25. Recepter udstedt af læger, tandlæger eller dyrlæger, der er autoriseret i et EU-/EØS-land, og som uden at have fået autorisation i Danmark under et midlertidigt ophold her i landet udøver læge-, tandlæge- eller dyrlægevirksomhed, er omfattet af bestemmelserne i denne bekendtgørelse.

Stk. 2. Recepter udstedt af læger eller tandlæger, der er autoriseret i et EU-/EØS-land, er omfattet af bestemmelserne i denne bekendtgørelse med de ændringer til recepters indhold, der følger af bilag 4 til bekendtgørelsen. Derudover gælder følgende bestemmelser:

1) Recepter på de i § 4 nævnte lægemidler må ikke ekspederes.

2) Recepterne må ikke være indtelefoneret.

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Arrrrrr nu er konceptet vel ikke så meget dit men mere 121doc.

Ja naturligvis er det 121doc koncept. Jeg taler også mere om mit eget koncept www.erecept.dk hvor jeg sælger deres produkter videre.

Og så kan jeg se det med recepter og medicin har skabt en del debat. Og det synes jeg er fint.

Jeg sælger selvfølgelig KUN disse produkter videre fordi der står på deres hjemmeside at produkterne er ægte, fuld lovlige og godkendt af de danske sundhedsmyndigheder. Andet har jeg ikke at gå efter, så det må stå til troende.

Skulle det modsatte vise sig at være tilfældet -At 121doc er ulovlig, så har jeg selvfølgelig ingen forretning med dem mere. Så må jeg overveje om jeg skal lukke biksen helt ned, eller jeg kan finde andre produkter der kunne passes ind i konceptet.

Men tak til alle for input. Det er sådanne ting jeg lærer af

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)