Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal - kan man tilknytte flere bankkonti til samme PayPal-konto?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg handler i USD, DKK og EUR. Jeg har oprettet en Paypal-konto, og tilføjet de tre valutaer til min konto. I min bank har jeg ligeledes tre konti; én i hver af førnævnte valutaer. Mine spørgsmål er nu:

1. Kan jeg tilknytte mine tre bankkonti til samme PayPal-konto, således at min USD bankkonto er tilknyttet til min USD PayPal-saldo, EUR til EUR og DKK til DKK? Jeg tænker at det må være det smarteste setup for at undgå valutakurstab ved overførsler frem og tilbage?

2. Som jeg forstår det har jeg egentlig tre konti tilknyttet min PayPal-konto, én for hver valuta. Er det korrekt forstået?

3. Er der nogen forskel på, hvilken valuta jeg vælger som primær på min PayPal-konto, set ift. valutakurstab?

Håber der sidder en PayPal-kyndig derude, der kan hjælpe med at afklare ovenstående.

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Den del af paypal har jeg ikke lige arbejdet med før, men den på kort sigt nemme løsning er at lave tre paypal-konti

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej webfreelanceren

Du har ret, det er selvfølgelig en mulighed. Jeg synes dog det ville være smart, hvis man kunne nøjes med én PayPal-konto.

Er der andre der ved, om det kan lade sig gøre?

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 2 DKK konti tilknyttet min paypal, og det fungerer fint

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Når du vælger en primær konto er det den konto som penge går ind/ud fra, ligesom din primær e-mail, som du logger ind med.
Det er vel lidt ligesom når du har MobilePay, her opsætter du også en konto, som du dog kan skifte imellem.


Jeg er næsten sikker på at du så skal lave forskellige købs knapper fra de forskellige konti, og evt. e-mailadresser,
men jeg er ikke sikker på dette.

Prøv at lav forskellige købsknapper med konti, se om det virker og ikke er for bøvlet, rigtig god Søndag.



Thomas:

Hej webfreelanceren

Du har ret, det er selvfølgelig en mulighed. Jeg synes dog det ville være smart, hvis man kunne nøjes med én PayPal-konto.

Er der andre der ved, om det kan lade sig gøre?

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Tak for tippet. Jeg synes næsten det virker mere overskueligt at oprette tre separate PayPal-konti så, ligesom webfreelanceren foreslog. Det undrer mig dog at man tilsyneladende ikke kan køre med flere forskellige valutakonti tilknyttet samme PayPal-konto, men det ser godtnok sådan ud; jeg har i hvert fald svært ved at finde information om, hvordan man kan sætte det op.

Er der andre, der har et bud på, om man kan sætte det op, som jeg ønsker, jf. mit indlæg øverst?

Med venlig hilsen

Thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)