Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsigelse - hvad skal med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har bestil et produkt (eller rettere en service) - og det leverede lever ikke op til det aftalte.

Derfor vil jeg skrive en indsigelse til sælgeren, og søger derfor lidt gode råd til hvad der er en god idé at få med.

Jeg ønsker en økonomisk dekort på 40% hvilket skal med - men hvad kan mere være fornuftigt at have med.

Jeg har prøvet at Google, men der kommer kun noget om hvis man har fået trukket penge på sit kort.

Det skal måske nævnes at jeg ikke er blevet faktureret endnu, og derfor gerne vil sende indsigelsen inden, så tvisten har mulighed for at blive løst, ved at sælger regulerer sin pris.

Jeg tænker at nogen herinde må have prøvet noget lignende.

På forhånd tak :-)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen ?

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Kan du dokumentere den manglende service i forhold til det lovede? Så vil dette være en god begyndelse.

Hvordan er kontrakten / aftalen opsat? Definere den tydeligt der skal laves x,x,x,x eller er den mere bredt formuleret så service yder måske har en anden opfattelse af hvad der skulle leveres?

Prøv at list alle de punkter op hvor du mener du har krav på godtgørelse og vurder dem så fra "sælges" perspektiv og vurder om du selv ville acceptere et sådant krav.

Jeg vil som minimum inkludere:
Oplysninger på begge parter
Periode for service ydelse
Dokumentation på købt ydelse
Dokumentation for modtaget ydelse
Dokumentation på manglende ydelse
Upspecifikation for godtgørelseskrav

Tag gerne en advokat med på råd, dette er ofte en diskussion i en grå zone med dig som bevisende part og service yder som krævende.

Er service yder kontaktet og bekendt med din utilfredshed? Du har yderlige "at klage inden for rimelig tid" at tage højde for.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)