Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til annoncering på Facebook

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kan hjælpe mig lidt med annoncering på Facebook. Jeg vil gerne oprette  en løbende annonce på Facebook hvor der er et foto med en tekst over og under fotoet. Af en eller anden grund kan jeg ikke få tekst under fotoet. Desuden skal annoncen indeholde en knap med »Syntes godt om« hvilket ikke volder problemer. Derimod volder det problemer at indsætte en knap med »Tilmeld nyhedsmail« Jeg bruger MailChimp til nyhedsmail og MailChimp er forbundet med Facebook. Jeg har set andre annoncer med disse specifikationer, så det skulle være muligt, men desværre er jeg ikke en ørn på dette område. Håber meget at der er en som vil hjælpe?

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For at få tekst under dit foto skal du give din annonce en overskrift samt trykke på "show advanced options" i bunden når du opretter din annonce. Synes godt om knappen kommer automatisk, men vil ikke blive vist nå du previewer, hvis du allerede selv liker din side. 

Den type annonce du prøver at oprette er "lead-ads", som er nyt på Facebook. For at oprette disse annoncer skal du bruge Power Editor. Du kan læse mere om lead-ads og hvordan de oprettes her: http://www.jonloomer.com/2015/10/07/facebook-lead-ads-2/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)