Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coolrunner integration med Woocommerce

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Det skulle være muligt. Hvad får du af fejl?

Du skal bare bruge punktum (.) som kommaseparator :-).

Frederik-N:

Nicklas Nguyen:

Hej Michael,

Det er jeg glad for at høre.

Du må gerne give noget feedback, når du har haft mulighed for at afprøve det :-).

Kan det passe at man ikke kan bruge 0.05 kg, når man skal skrive ind efter vægt, ved fragtmetode? :) 
Jeg har nemlig noget der kan sendes som brev, men kan ikke helt hitte ud af at få den til at godtage f.eks. 50 gram eller 250 gram.

Edit: Jeg fandt ud af det, man kunne ændre hele shoppens vægt til at stå i gram istedet for kg. :)

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Det er pt. ikke muligt i vores gratis version af fragtmodulet. 

Frederik-N:

Så kommer jeg lige med et bonus spørgsmål. Er det muligt at ekskludere et produkt, så det ikke indgår i en forsendelsesmetode.

F.eks. når et produkt er for stort til at blive sendt med DAO, så man ikke kan vælge det. :) 

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Det er vi glad for at høre :).

Martin - PLAKATO.DK:

hej Michael - jeg har skiftet det vi lavede ud med pakkelabels på min shop og det fungerer satme godt :) jeg havde også samme problem som dig til sidst med at den ikke gemte informationen fra dropdownen - tror det kom med en update af wordpress...

@ nicklas - super super fedt er en glad kunde og du/i har fået 5 stjerner...

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå. Det endte ud lidt ærgeligt. Her næsten halvandet år efter har vi ikke fået noget fungerende system fra Coolrunner. Det har været en sørgelig process må jeg indrømme, og jeg er blevet lovet guld og grønne skove, og har nærmest slet ikke set en hæk eller grenene til den.

Vi er nu skiftet over til Pakkelabels.dk og har i den forbindelse fået styr på hele situationen. Før havde vi 2 fragt plugins installeret i Woocommerce, men det er vi nu fri for med fragtmodulet fra Pakkelabels. Her bliver alt vægt styret, og det spiller bare! Vi havde lidt problemer med at få det integreret i vores webshop, men vi fandt ud af at det var en debugger der var aktiveret i wp-config. Da den blevet deaktiveret, gik integrationen fint, og det hele virkede fra samme sekund.

Alt er sat op på under 1 time inkl. fragtindstillingerne. 

Der er tilmed også kommet GLS som fragtmetoden, så nu har vi et system der virker. 

Jeg håber da for Jer andre at Coolrunner finder ud af noget med deres eget plugin. Om ikke andet, så skal jeg nok bevarer den del vi har lavet i tidernes morgen. Hvis der er nogle der stadigvæk kan bruge det.

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)