Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi er en tekstvirksomhed som netop har fået relanceret vores hjemmeside med dertilhørende ny webshop.

Vi overvejer blandt mere selv, hvilke ´widgets´ vi med fordel kunne have i ´sidebaren´ (?) og derudover naturligvis generelle forbedringer og optimeringer af siden og i særdeleshed forsiden.

I den forbindelse vil vi virkelig sætte pris på lidt feedback og nogle af de ´guldkorn´, som almindeligvis flyder i en lind strøm fra jer Smile

Hjemmesiden kan ses her: http://www.tekstpilot.dk/

Al feedback bliver modtaget med kyshånd.

På forhånd tak ! Geeked

-

PS. Resten af året giver vi for øvrigt 25% på tekstforfatning og SEO tekster, skulle nogle være på udkig efter tekstarbejde !

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Vores gratis webanalyse tool har fundet 9 punkter, som I kan optimerer på, så der kan helt sikkert godt gøres noget :-)

Tjek min signatur.

God weekend!

Dbh,
Rasheed

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasheed,

Tak for dit indspark.

Jeg havde også selv kørt siden gennem jeres analyse den anden dag og fik noteret nogle punkter.

Har du - eller andre - input til det visuelle hører vi meget gerne om tanker og indtryk.

Vi vurderer selv, at der stadig er plads til 'et eller andet', men har svært ved at identificere præcis hvad?

Tak - og en god weekend til dig ogsÅ :)

Fra 9270 Klarup
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 32
Fra  TheDuck.dk Aps Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeres indkøbskurv virker ikke, hverken den fra den grønne bjælke, eller i selve kurven.

 

Jeg kunne godt være interesseret i en stak seo tekster, jeg starter webshop med legetøj og interiør til børn, og jeg skal i den forbindelse bruge tekster til ca 25 mærker, hvad vil prisen være for det? Jeg er interesseret i et vedvarende samarbejde, vi kommer jævnligt til at tage nye mærker ind.

 

Mvh Ivan Nielsen

TheDuck.dk

Danmarks billigste Spanske vin. Brug koden "Amino" og få en sølv konto.

Besøg os på LacVinos.dk

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivan,

Tak for dit indspark :)

Jeg kan godt forstå du skriver som du gør, for du har ret - så længe man ikke er logget ind.

 Jeg har skrevet på forsiden nu, at man skal huske at være logget ind, før man kan tilføje til kurven. Man må selvfølgelig ikke komme i tvivl som besøgende på siden, så rigtig dejligt med indsparket.

Det lyder da spændende med din webshop og vil meget gerne høre nærmere og se om vi kan finde en god løsning til dig.

Jeg har skrevet en PM til dig.

Tak for tankerne.

Med venlig hilsen

- Kim

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

@Ivan

Hov, din indstilling tillader mig ikke at skrive en besked til dig.

Har du mulighed for at kontakte mig på info@tekstpilot.dk?

Du kan også kontakte mig gennem tekstpilot.dk.

Tak.

Med venlig hilsen

- Kim

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Jeg forstår ikke hvorfor du vælger at reklamere for andre virksomheder direkte på din firmaside? Dette virker ikke særligt troværdigt i min optik :-) 

Generelt synes jeg desværre at jeres hjemmeside har mange mangler. Det er ligesom om at selve grund fundamentet ikke er gennemtænkt i forhold til den kommunikation i har valgt. Under "gratis flyvetur" måtte jeg halvvejs ned på undersiden før jeg forstod selve essens af undersiden. 

Mit råd vil være at få gennemtænkt et sitemap, få piftet designet gevaldigt i vejret og dernæst overveje hvilken kommunikation jeres målgruppe tænder på. 

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for din feedback.

Sjovt, at du lige nøjagtig var inde og kigge i de 90 sek det tog at afprøve nogle affiliate widgets, da de ikke har været der før og heller ikke er meningen de skal være der. Som jeg skriver i OP, så er vi lidt i tvivl om hvilke widgets som kunne vær en god ide for at have i sidebaren - du sidder vel ikke med et godt forslag eller to? :)

Din oplevelse af ´flyveturen´ er taget ad notam og jeg har redigeret lidt i opsætningen af teksten - tak.

Jeg er på ingen måde skarp til det visuelle udtryk - og tegner stadig tændstiksmænd - men jeg (vi) ønsker en enkelt og overskuelig hjemmeside, som gerne skulle give et hurtigt overblik over produkter og priser. Deraf har vi heller ikke så mange menuer.

Hvordan synes du det virker til gengæld?

- Kim

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha - det var lidt af en tilfælde :-) 

Du kan tro jeg sidder med nogle gode idéer til sidebaren. Hvis jeg var i dine sko ville jeg lave en Call to action formular i form af "Få et uforpligtende tilbud her" eller lignende. Jeg har stor succes med noget så simpelt som "Bliv ringet op - indtast dit telefonnummer". Det er noget folk kan forstå. Du kan også linke med hyperlinks til dine ydelser, skab et simpelt overblik for kunden. 

Jeg synes det med en enkel menu virker ganske glimerende, jeg er selv stor fortaler for gennemskuelighed og enkelthed - eksempelvis som på vores egen hjemmeside: www.erhvervshjemmesider.dk. Så keept it up! 

Håber du kunne bruge mine tanker til noget konstruktivt :-) 

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

@Simon

Rigtig gode idéer og jeg havde sådan nogle cta-knapper før, menm ed den nye store front, så har jeg ikke længere den mulighed.

Jeg må prøve at finde nogle widgets i stedet og overveje, hvilke yderser / tilbud, som med fordel kan fremhæves.

Tak for dine tanker og indspark :)

God aften.

- Kim

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)